Dag iedereen, Wij hebben een hele lieve baby van 11 maand ( 50 weken ). Alleen hij is nu al bijna 2 maand elke avond ( rond uurtje of 23.00 ) en 's nachts wakker. en dan ook huilen/krijsen. Wij hebben hem al overdag minder laten slapen en ook meer te laten slapen.... maar het heeft geen zin, hij blijft wakker worden. Vannacht hebben we hem laten huilen, maar dit heeft al met al wel een uur geduurd...... uiteindelijk toch maar uit bed gehaald weer, flesje doet dan wonderen. Ik dacht zelf aan sprongetje of kiesjes? maar het duurt zo lang al pff.. ik roep ook al 2 maand lang dat er kiesjes aan komen, zit voortdurend met de handjes in de mond en van de week dan spuitluiers.. maar duurt dit dan zo lang? Met mijn oudste heb ik dit niet gehad Herkent iemand mijn verhaal of iemand tips of adviezen ?
Groei spurtje en dus behoefte aan een avond voeding misschien een mogelijkheid? Gezien je zegt dat een fles helpt? Kiezen kunnen ze zeker lang last van hebben hoor, zie ik zelfs bij m'n kleuter als er weer een doorkomt, rode wang, pijn met poetsen enz. Kan je al dikke bobbels voelen?
Zou gewoon in de avond en nacht een klein flesje geven. Soms hebben ze dat nodig en vooral als het opgaat zullen ze wel honger hebben.