Mijn dochtertje heeft helemaal nooit gekropen! Heeeeel eventjes 'getijgert' en is daarna direct doorgegaan met stapjes zetten . Kan dus zijn dat hij dit overslaat!
Mijn dochter is even oud en sinds deze week doet ze iets wat op kruipen lijkt, maar verder niks. Komt vanzelf volgens mij, maar vlot is het niet
Het hoeft niet erg te zijn, maar het is ook niet per definitie niks. Mijn dochter is nu bijna 21 maanden en kruipt ook nog niet. Onnodig te vermelden denk ik dat ze ook nog niet loopt. Bij haar komt het daar haar hypermobiliteit. Ik zou het gewoon wat in de gaten houden en even ter sprake brengen bij het cb.
onze jongste kroop met 14 maanden en met krap 16 maanden liep ze. 't kan zo veranderen. Is niet extreem of zo hoor
Nee hoor..! De ene is sneller dan de ander. Wat je ook vaak ziet is dat het ene kindje in het ene beter is en het ander wat later mee is. Maakt niets uit!
Lijkt me een goed idee, kan goed helemaal niets zijn (je hoort toch nog vrij regelmatig dat kindjes het gewoon overslaan) maar het kan nooit kwaad om het even in de gaten te houden.
hier een mannetje dat nooit getijgerd heeft, begon met kruipen met 11 maand en met 12 maanden begon ie al te lopen Maar goed dat je even navraag doet Ik weet wel dat ik het vervelend vond dat ie dat niet deed aangezien ie erg aanhankelijk was en heel veel wilde doen maar het niet lukte omdat ie er niet kon komen