ik doe al ong 2 weken amper een oog dicht s'nachts ik kom heel moeilijk in slaap of slaap heel licht waarbij ik wel 6 keer in een nacht wakker word.. zo hard voel ik me kindje nog niet schoppen en meestal is ze s'nachts wel rustig dus daar ligt het niet aan.. overdag werk ik gewoon dus heb ik ook geen tijd om me slaap in te halen en sávonds ben ik weer klaar wakker en heb ik totaal geen behoefte om te gaan slapen.. misschien andere moeders met het zelfde probleem en tipsss?
Hier ook een as moeder met het zelfde probleem. En volgens mij zijn er hier heeeel erg veel met het zelfde probleem. Ik kan je helaas weinig tips geven. Maar natuurlijk lees ik wel met je mee. Ik word voornamelijk wakker van de pijn in m'n rug. Daarvoor slaap ik met een voedingskussen. Dat helpt wel iets. Maar ik ben ook echt veel wakker. Minimaal een keer of 4 per nacht. Ik ben vaak om een uur of 17 erg moe en ga dan uurtje op de bank. Zo is het aardig uit te houden. Succes ermee. Liefs Boney
Glas warme melk (eventueel met honing) voor het slapen gaan, warme douche of bad, kruikje mee naar bed, kopje rustgevende thee drinken (dan ook niet melk, moet je weer zoveel plassen..), voedingskussen in bed als je niet lekker ligt (werkt bij mij niet maar bij veel wel heb ik begrepen), ontspanningsoefening doen in bed, proberen niet te piekeren en vooral niet op de klok kijken, saai boek lezen, geen tv kijken, potje seksen. Poeh, meer weet ik zo niet
Ik ben een enorme slaapmuis, dus ik kan niet echt tips geven, maar warme melk met honing of anijs laten je vaak wel lekker rozig en moe worden. Voor het slapen gaan een blokje om lopen? Misschien een ideetje? Veel succes ermee, leuk is anders.. Flientje
tis echt heel rot indd en had al door dat ik niet de enige was.. ik kan er oo niet echt een rede voor vinden ik maak me nergens druk om geen last van me rug ofzo.. die glas melk en douche heb ik al geprobeerd boek lezen ook..:S:S:S:S hoop wel dat het snel overgaat..
Hier het zelfde probleem....De kleine schopt me letterlijk wakker snachts....heb nog niet iets kunnen vinden waardoor ik beter slaap. Maar als ik smiddags de kans heb om te slapen probeer ik dat wel.....Ik lees even mee met dit onderwerp..kijken of er ook een tip voor mij bij zit.... Heeel veel succes iig. Groetjes.
hihi, al bijna alles geprobeerd. haha potje seksen help zelfs niet... Bij hem wel... Ik word daar volgens mij alleen maar wakkerder van. Wat ik wel eens doe is pokeren of patience op m'n telefoon. Dat wil nog wel eens helpen. heb je wat afleiding.
naja volgens mij moeten we de slaapproblemen er maar gewoon bij nemen kan maar niks ontdekken wat helpt.. langer uitslapen op de momenten dat het kan...
Hoi hoi, Hier nog iemand die niet in slaap kan komen maar die morgen wel weer moet werken pfff. Heb uren in bad gelegen, hebben sex gehad.. mannetje ligt nu heerlijk te slapen en ik? Ik ben klaarwakker!:s
haha miran, seks helpt hier ook niet.... Word ik alleen maar wakkerder van. Die mannen die slapen wel na een potje seksen. Hier trouwens vanacht redelijk geslapen. Weet ook niet hoe het komt. Misschien door m'n thee? Heb gisteren voor het slapen een grote mok sleepytime thee op. Misschien is dat de oplossing, Vanavond weer proberen. Wie weet...