Mijn zoontje had een roze met witte strandbal van Babypark. Het ding zat anderhalf jaar geleden gratis bij onze kinderwagen. Zoonlief was dol op zijn bal, hij voetbalde ermee, gooide hem, en gaf hem zelfs kusjes! Zoals veel kindjes een lievelingsknuffel hebben, zo had hij zijn bal. Totdat onze hond hem te pakken kreeg....jullie raden het al, kapot gebeten:x We hebben natuurlijk meerdere ballen voor ons zoontje, maar geen enkele is zo mooi en leuk als de Babyparkbal... Heeft iemand nog zo'n bal liggen??? Ons mannetje zou er enorm blij mee zijn! uiteraard betalen we graag de verzendkosten!
Ik weet welke bal je bedoelt, mijn dochter is ook gek op die van haar. Als je googlet op strandbal roze wit, zie je bij de afbeeldingen de bel staan. Die zijn van bedrijven die ze bedrukken vanaf een minimum afname. Maar misschien als je ze mailt met je verhaal, dat ze je er een paar onbedrukt willen opsturen?
Bedankt voor de tip, mama van mara! Ik heb meteen een mail gestuurd naar het bedrijf. Hoop maar dat ze er een willen opsturen... Gek hè, veel kinderen vinden deze bal volgens mij geweldig! Dat is nog eens een goed reclame artikel van Babypark!
Ik heb hem gevonden. Stuur mij een pb met je adresgegevens. En ik zit niet dagelijks op de zp, dus het is geen kwestie van wel/niet willen, maar geen tijd voor hebben
@ Amy: het berichtje van mamavanmara over niet willen/ kunnen ging niet over jou hoor, maar over een bedrijf dat deze strandballen bedrukt. ik had ze gemaild, maar gewoon helemaal niks meer van gehoord! Nogmaals bedankt voor de moeite en verheug me nu al op het gezichtje van mijn kleine kerel als hij zijn bal weer ziet! Je hebt een pb!