Hoi hoi, Na mijn miskraam wil ik graag weer zsm zwanger worden en vraag me nu af of jullie nog testen overhebben? Die ik voor een klein prijsje zou kunnen overnemen? Vooral over die van zwanger en kids goede verhalen gehoord, iemand toevallig nog over ? Alvast bedankt!
Ik heb nog: Ovulatietesten Merk: Zwanger & Kids Type: dipstick Aantal: 2 Tenminste houdbaar tot: 03-2015 Ze kunnen dus nog even van pas komen . PB maar bij interesse.
Ik heb nog 30 ovulatietesten en iets van 3 zwangerschapstesten liggen, het zijn dipsticks van Blood Glucose Meters | Drug Tests | Pregnancy Tests | Ovulation Tests | DNA Paternity Test | Clearblue Tests | Home Health UK (via E-bay besteld). voor 10,00 incl verzenden stuur ik ze naar je op!
Ik heb nog liggen: 2x Sensibaby HCGx (extra gevoelig) tht 24-10-2015, nieuwprijs 4.95 euro voor 2 testen Sensibaby zwangerschapstest extra vroeg 6 dagen 4.95 voor 3 stuks | Sensitest 2x Sensitest zwangerschapstest (extra vroeg) tht 23-4-2015, nieuwprijs 4.95 euro voor 2 testen Sensitest Zwangerschapstest Extra Vroeg Vanaf 2,99 per stuk | Sensitest Kruidvat 2voor5euro tht 6-8-2015, nieuwprijs 5.00 eur0 voor 2 testen Je mag alles overnemen voor 7.50 euro inclusief verzenden!