Volgende week zondag is hier kleuterbioscoop in de pathe. Om 10.30u s'ochtends en de film duurt 70 minuten. Dat lijkt me zo leuk, voor onze zoon geboren was gingen wij wekelijks naar de bioscoop dus het zou leuk zijn om eens met ons zoontje te gaan Hij kijkt zoals bijna elk kind graag naar de tv. Vooral brandweerman sam maar dat is 10min redelijk geoncentreerd kijken en dan gaat hij spelen, klimmen, zingen en kijkt hij half half. Hij kent wel alle afleveringen knalvanbuiten en hoort van een km verder wanneer zijn favo stukjes erop komen. Valt dat te proberen? We moeten nu toch al gaan beslissen denk ik want ik zie op de website dat er al plaatsen gereserveerd zijn. mogen ze dan ook niet stil zijn? en waar kan je het beste zitten? Op de eerste rij zodat hij wat bewegingsvrijheid heeft of ? We hebben nog nooit zoiets gedaan. Wel laatst naar een bumba show, dit duurde 20 minuten schat ik en dat was net lang genoeg. Hij had net voor de show wel een autootje gezien en hij en auto's,...
Gaan! Het licht wordt minder gedempt, het geluid staat niet zo hard. Heerlijk voor die kleintjes. En veel kinderen praten en sommige lopen door de paden. Voor de kinderen goed te doen. Ik wil volgende week met de jongste naar woezel en pip en de sloddervos.
Ik merk een heel groot verschil in concentratie met mijn dochter van toen 3 en nu bijna 4. Zij kon op 3-jarige leeftijd nog echt geen film van een dik uur uitkijken. Als je zoon nu maar 10 minuten kijkt, lijkt me zo'n film nog een brug te ver eigenlijk.
Ja hier ook woezel en pip. Ga hem dat deze week eens proberen op te zetten thuis want die kent hij nog niet.
Ik vermeld het verkeerd denk ik. Meestal, inderdaad 10 min geconcentreerd ja. Als hij iets ziet wat hij minder vaak kijkt zoals peppa pig kan hij wel een halfuur geconcentreerd blijven. en op youtube tekenfilmpjes over auto's in een carwash kan hij denk ik een uur kijken. Of vliegtuigen die opstijgen, of boeren die op het land bezig zijn haha
Gewoon proberen! Hier nu 2x geweest (een ook gewone films al vaker) en dat gaat top. Ze mogen wat geluid maken, krijgen wat te snoepen en zo'n zaal maakt ook echt wel indruk. Hier is ook voor de kleuter bios altijd een tafel versiert met kleurplaten,stickers en ze kunnen geschminkt worden. Hier wel kleuterbios met 3 soorten filmpjes laatst dat was wel leuker (dora/paw patrol/monsterwielen)
Nog een toevoeging. De films van casper en emma heeft hij wel al een paar keer helemaal afgekeken. Hij blijft wel niet de hele film zitten maar die kijkt hij best wel goed tot het einde.
Wij zijn nu twee keer met zoontje naar de bioscoop geweest, Minions en The Good Dinosaur. De eerste keer was hij 3.5 jaar en hij zit gewoon de film uit maar er zijn er die rondlopen/de trap op en af lopen en er wordt geluid gemaakt maar niet storend. Wij kiezen juist altijd de achterste rij, voorin vind ik het echt niet kijken...zitten ook altijd aan de buitenkant, vind ik zelf het prettigst maar ook handig voor als je zoontje niet blijft zitten. Ik zeg doen!
Hier vorig jaar ook geweest, met drie filmpjes, snoep, drinken en dat was erg leuk! Dat ze na de filmpjes ook nog een diploma kreeg met haar naam erop maakte het helemaal af
Haha echt wel Ik heb lang in een bioscoop gewerkt en de peuter -en kleutervoorstellingen waren het leukste. Vaak maakt het zoveel indruk dat dat met afgeleid zijn wel meevalt, of er wordt meegezongen/gedanst, heel leuk!
Ik zou gewoon gaan hoor, maakt niks uit als hij door de zaal gaat lopen oid. Daarvoor zijn die voorstellingen. Ik heb zelf in verschillende bioscopen gewerkt en dat soort voorstellingen waren heel leuk hoor! Hier kregen ze ook een filmkijkdiploma maar ik weet niet of pathé dat ook doet. Ik ben nu al aan het wachten tot dat die van mij oud genoeg is om er heen te gaan!
Eerste keer dat dochter mee is geweest naar de bios was Nijntje. Ze was net 3, en dat ging prima. Eerste keer dat zoon mee is geweest naar de bios was Minions, en hij was bijna 3. Hij heeft de eerste 15 minuten gezien en de rest van de tijd geslapen.
Wij zijn vorige week met onze 2 kinderen (2 en 4) naar kids at the movies geweest (kinepolis belgie) Daar werd het geluid niet gedempt en was het gewoon donker. De oudste vond het super leuk, de jongste is voor een gewone film gewoon te jong. Maar toch vond ze het leuk. We gaan binnenkort voor haar naar woezel en pip, dat is meer voor haar.
Is dat ook soms in de bios? wij hadden die gezien bij plopsaland. Kost geen drol, een half weekloon ofzo
Is echt heel leuk. Een aanrader! Ik wilde ook gaan maar helaas houdt mijn dochter niet (meer) van Woezel en Pip anders waren we gegaan. Als hij het onverhoopt niet zou redden heb je gewoon de optie om weg te gaan.