slaaptrainer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Irmatje, 15 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Deze heb ik ook.... beetje jammer dat mijn zoontje panisch voor dat ding is en die ook absoluut niet bij hem op de kamer mag staan :) schier lekker op dan ;)

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb die van babyzoo gekocht, en hij werkt. Mits ik hem niet te laat zet. Ze hebben hem vanaf 2,5 jaar ongeveer. Ze begrijpen beter dat het bedtijd is en dat ze van bed mogen.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben de kidsleep wekker en zijn daar erg tevreden over. Onze zoon heeft hem iets na zijn 2e verjaardag gekregen en hij snapte de bedoeling gelijk prima. Het was even een investering, maar na een week dat ik pas om half 7 besprongen werd in plaats van om 5 uur, vond ik het zijn geld al meer dan waard, haha.

Als ik er nu eentje zou kopen, zou ik liever voor de ZaZu gaan. Vooral omdat hij aftelt. Ik denk dat onze zoon dat wel mist. Een enkele keer ligt hij toch nog wel te roepen hoe lang het nog duurt. Of hij klaagt dat hij zo lang moest wachten tegen de tijd dat hij bij ons in bed klimt. Bovendien vind ik het wel fijn dat de kinderen bij zazu ook echt een klok zien. Inmiddels is onze zoon al wel een beetje bezig met leren klokkijken. Aan die kleine digitale cijfertjes op de kidsleep heeft hij niks. Als hij echt een klok zou zien, helpt dat ook al om in te schatten hoe lang het nog ongeveer duurt.

Voor de mensen die de ZaZu al hebben: zijn de oogjes stil? Van de BabyZoo en de nijntje slaaptrainer heb ik al een paar keer gelezen dat de ogen een geluidje maken als ze open gaan. En dat sommige kinderen daardoor wakker worden. Onze zoon is meestal wel voor de wekker wakker, maar die paar keer dat hij langer blijft liggen wil ik er wel van genieten, haha.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wij hebben de baby zoo en idd de ogen maken wel " lawaai". Als ze vast slapen' slapen ze er door heen maar een enkele keer als ze doorslaapt dan wordt ze er wakker van!
    Voordeel is wel dat je een digitaal gedeelte hebt en een klokgedeelte.
    Zoon van 5 heeft nu bijna een jaar lang gewoon eeen digitale wekker en weet dat hij eruit mag als de wekker op de zeven staat.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Wij hebben ook de babyzoo, en het werkt hier goed. De oogjes maken inderdaad vrij veel lawaai, maar mijn zoontje is eigenlijk toch altijd wel voor ze open gaan wakker, maar blijft dan gewoon lief een beetje spelen. Zodra ze open gaan halen wij hem er wel altijd gelijk uit, zodat hij echt weet dat hij moet wachten tot ze open zijn, en dat hij dan er gelijk uit mag.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

de oogjes hoor je wel, maar bij mij slapen ze er deze hele vakantie al doorheen. Kwestie van wennen denk ik.
    Altijd lachen wanneer er iemand stiekem aan het geluidsknopje gedraaid heeft want dan hoor je oerwoudgeluiden en is iedereen wakker :p

7. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik had juist Sam gekocht vanwege het feit dat ik overal had gelezen dat Babyzoo en Kidssleep zoveel geluid maakte bij het openen van de oogjes. Ik kon dat nergens terugvinden over Sam dus ik ging er eigenlijk van uit dat zijn oogjes geluidloos open gingen.
    Dat is dus niet het geval, maar het is niet zo dat ze zo'n herrie maken dat dochter er wakker van wordt.

Deel Deze Pagina