Merken jullie ook zo'n verschil in de maten slaapzakken van verschillende winkels? Een paar maanden geleden werd de 90cm van Prenatal wat te klein voor m'n zoontje, was nog een winterslaapzak, dus dacht haal 110cm voor de zomer, gekocht bij de V&D. Nu heb ik van de week nog een slaapzak bijgekocht bij de Babydump, ook weer 110cm, want die van de V&D zat prima, maar nu is deze eigenlijk nog veel te groot. Ik denk dat de slaapzak van de Babydump wel 20cm langer is dan die van de V&D!!! Das toch gek?? Al ben ik er nu wel van verzekerd dat hij volgend jaar alvast 1 zomerslaapzak heeft.
Ja heb ik ook eens gehad, toen de puckababy bag gekocht en nu hoef ik geen losse slaapzakken meer te komen in diverse maten 😊
Klopt hoor, zit veel verschil in. De lengte maakt op zich niet zoveel uit. Als de armsgaten en hoofdgat maar mooi aansluiten zodat ze er niet in kunnen verdwijnen Ik heb zelf altijd van de Hema, die gaan op kledingmaat, bijv 68-80 en 86-104. Heb nu zomerslaapzakjes van Ter Stal, die vallen ook prima.
Naar mijn idee vallen die van de babydump groot.. Prenatal 70 past hier prima, maar baby dump 70 is erg ruim..
Ik vind die van de Hema juist onhandig, tenminste die ik voor de winter had met mouwen, kreeg z'n armen er helemaal niet doorheen... Maar inderdaad die van V&D zal wel klein vallen en die van Babydump precies weer groter, verschil is echt enorm. Om z'n nek gaat nog wel, maar ik denk dat z'n armen wel 4x door de armsgaten passen.