Slapen/niet slapen met reflux :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Hilse, Mar 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hallo meiden,

Zijn er meer met kindjes met reflux (en KMA)?
    Mijn zoontje heeft er super erg last van gehad. Gelukkig gaat het met nutramigen en ranitidine drank nu best goed.
    Alleen het slapen is nog steeds lastig.
    In de eerste weken heb ik hem alleen rechtop kunnen houden/in de draagdoek. De huisarts geloofde me natuurlijk niet dat er iets niet klopte blabla zijn echt een aantal dikke weken overheen gegaan voor we geholpen werden. Ben zelfs geswitcht van huisarts!
    Maar goed dus wel de middelen gekregen uiteindelijk.
    Hij heeft af en toe wel goed in z'n wiegje/bedje geslapen, maar zodra hij plat dan al redelijk plat lag kwam toch het maagzuur weer opzetten.
    Dat heeft hij tot op heden nog steeds!
    Heb hem daardoor veel bij me (gehad) en nu dus best wel moeite met dat hij niet in z'n eigen bedje kan slapen.
    Ik kan hem dus geen slaapritme 'aanleren' in z'n eigen bedje. Want als hij dan gaat huilen op den duur, krijgt hij erge last van reflux en kan hij daardoor helemaal niet meer slapen :(

Mijn vraag is dan..
    Wie heeft er net zoiets meegemaakt?
    Wanneer ging het beter met de reflux op zich? En hoe gaat/ging het met het slapen, in eigen bedje?

Hij slaapt sowieso bij mij op de kamer, eerste tijd omdat ik het wilde en nu vanuit ruimtegebrek.

Alvast bedankt! :)

Share This Page