Met dit weer nog voetenzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mar001, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Vandaag en de komende paar dagen geven ze droog weer op en zo'n 10-15 graden. Gebruiken jullie dan nog de voetenzak of is dat te warm? Of zou alleen een jasje al kunnen?
    Vind het altijd zo moeilijk met die kleintjes... :)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Met 15 graden gebruik ik geen voetenzak, helemaal niet als het zonnetjes schijnt.
    Maar ik haal hem nog niet uit de wagen, ik sla hem dan gewoon open of doe haar voetjes over de zak heen.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik heb altijd alleen een voetenzak als het vriest, meneer zweet zich de buggy uit als ik m nou nog aan doe. Vorig jaar, toen ie ongeveer de leeftijd had van jouw kindje was dit precies hetzelfde btw.
    Maar het ligt er dus ook aan of je kind het snel warm of juist snel koud heeft.

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier had Ruben het vrij snel warm, en had dus ook vrij snel geen voetenzak meer. Jouw kleine is nu 8,5 maand, dus ik denk dat die voetenzak nu niet nodig is!

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Voetenzak zit nog wel aan de kinderwagen vast, maar mijn zoontje trapt hem steeds weg! Dus voor zijn rugje is het nog wel lekker warm maar de rest wil hij niet meer.

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

goed dat ik dit lees, ik doe de voetenzak er ook af, had hem er vanmorgen nog op.

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb hem ook nog steeds in de wagen zitten.
    Vroeg me inderdaad al af wanneer het nou niet meer hoeft.
    Vind het zo moeilijk in te schatten.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb een voetenzak haatster.....
    die krijst als haar voeten bedekt worden.
    dus maillot onder spijkerbroek de hele winter
    geen voetenzak dus.
    maar met dit weer zou t voor mij ook niet hoeven hoor!

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Ik heb dat nog nooit gebruikt

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik gebruik absoluut nog een voetenzak.

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier nog wel gewoon voetenzak, ene dag is het mooi weer en andere dag nat en koud of een gemene gure wind. aangezien we toch minimaal 30 min per keer met de honden gaan lopen en het hier niet echt warm is. als warm is sla ik hem liever open dan dat ik hem helemaal verwijder. hopelijk blijft het warm genoeg en kan hiij helemaal af

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook nog steeds voetenzak. Met dit weer doe ik hem een stukje open. Maar haal hem er zeker nog niet af want volgende week kan het in ene weer kouder worden.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik laat hem er voorlopig nog ff opzitten, kan hem altijd nog open slaan. Zo'n kindje zit wel stil tenslotte en de mijne ligt/zit er zo lekker knus in.....

14. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook nog steeds de voetenzak. Maar ik kan hem stellen, dus zoals vanmiddag lag ie alleen nog een stukje over haar beentjes heen ipv helemaal tot haar kin dicht!

15. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Dames mijn kindje is net geen 5 maanden oud, gaat morgen in de wandelwagen(past niet meer in de kinderwagenbak) en ik weet niet wat ik hem aan moet doen? jasje/mutsje en voetenzak helemaal dicht of half open? Bedankt alvast.

16. wolly

wolly Niet meer actief

De voetenzak heb ik er een week geleden uitgedaan.
    Jayden voelt zich daar ook helemaal in opgesloten en vind dat ook niet zo heel erg fijn.
    Vond het ook niet meer nodig aangezien het niet meer vriest.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij gebruiken de voetenzak nog. Vind het windje nog best fris, en zeker voor Levi, omdat hij stil zit.
    Voetenzak zal er volgende maand wel afgaan denk. Of als het echt zo warm wordt dat ik zelf zonder jas naar buiten ga.

18. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    wji gebruiken de voetenzak ook nog, zelf heb ik ook nog steeds mijn winterjas aan en dat is mijn graadmeter zeg maar...

Maar ze heeft dan ook nooit een jasje/vestje aan in de voetenzak.

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    HIer ook de voetenzak nog hoor. Weleens waar niet helemaal dicht maar hij zit er voorlopig nog in. Meisje is hier ook wel kouwelijk.
    Pas als ik in mijn zomerjas naar buiten ga gaat de zak eruit

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Ik zou hem er nog even in doen. ook voor de steun in de wagen. omdat ie er nog mar in gaat. zit ie toch wat straker

Deel Deze Pagina