slaapvraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce1838, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    @joyce: jeetje meid, wat een gedoe met de spruw zeg. Ik had ook eens gelezen dat er een pillenkuur bestaat als andere medicijnen niet aanslaan, maar daar weet ik het fijne niet van. Ook is gentiaan violet misschien nog het proberen waard, maar ook daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Het speentje zorgt dus niet voor problemen, lekker makkelijk dus en gewoon doorgaan lijkt me. Ik hoop dat het inbakeren helpt, ik weet hoe vermoeiend het is als je kleine weinig slaapt en daar zelf ook last van heeft. Succes!

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    wat betreft de 3 r- en dat is echt mijn ding en doe dat al vanaf het begin. heb nu zelfs besloten om maar tijdelijk even niet weg te gaan met haar om de prikkels echt even tot nul te brengen. maar stug vol blijven houden denk ik maar.

zelf lijkt ze er volgens mij niet echt heel veel last van te hebben. op zich komt ze wel aan haar uren/rust, alleen is het voor mij erg vermoeiend en ook sneu voor mijn andere dochtertje omdat mama steeds naar boven moet.
    ga maar eens even rond neuzen op marktplaats voor een doek!

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hoi hoi, ik wilde nog even laten weten dat ik sinds gisteren begonnen ben met inbakeren en we hebben echt een compleet ander meisje terug gekregen en moeder;)
    ze laat nu met gemak 4 uur tussen de voedingen overdag en doet ook geen hazeslaapjes meer. ze slaapt lekker diep, dus wij kunnen weer normaal praten en douchen (werd ze ook steeds wakker van) verder heeft ze nog geen speen nodig gehad nu!! en het mooiste is nog wel dat ze `s nachts doorslaapt!!!! wat heerlijk. als we haar nu uit bedje halen is ze lekker vrolijk en krijg je een grote glimlach. en ze lijkt veel meer puf te hebben om goed te drinken!! echt wat een uitvinding. moet zeggen dat ik het nu nog met een badcape doe, want de pacco inbakerdoek die ik bestelt heb is nog niet binnen.
    wat ik me wel afvroeg is wat doe je onder die doek voor kleertjes aan. ze ligt er nu alleen in met een romper met lange mouwen (badcape is van badstof) daarover een deken en een lakentje. ze voelt nu lekker, maar wanneer draagt ze dan al haar leuke kleertjes??????
    na het voeden is ze zo moe dat ze direct weer in slaap valt!!! vanaf wanneer blijven ze ook al weer wat langer wakker, zodat ze wel mooi kan zijn in haar lieve meisjes kleertjes.

groetjes joyce (die vanacht gewoon 8 uurtjes heeft geslapen en dus geen wallen meer heeft:D)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Superrrrr!!! ben erg blij voor je! Hoop dat dit zo blijft!

Haha, langer wakker, tsja dat verschilt. misschien meot ze nu ook wel wat inhalen! Bij ons was t wel vrij snel hoor, maar ze was erg alert en sliep 'snachts lang, dus dan was ze overdag ook mmeer wakker.

Groetjes!

Deel Deze Pagina