hallo dames, even een vraagje, waar leggen jullie je kindje in te slapen als het ergens anders slaapt? In zo'n campingbedje? En moet je dat gewoon opmaken als een gewoon bedje? Heb het idee dat zo'n bedje erg laag is...of kun je dat verstellen? en weet iemand een goed (logeer) bedje?? Tnx! Groetjes claudia
wij hebben een weekend bed gekocht bij prenatal, die maak je op als een gewoon bedje en kun je opvouwen tot een sporttasmaat, echt handig ding en ze slaapt er prima in.
Hier net zo. En het bedje staat gewoon zo'n 15 cm van de grond af. Het eigen bedje zal straks ook zoiets staan denk ik. Als die helemaal op de onderste stand staat, is het verschil niet meer zo groot. Het matrasje is wel dunner. Wij hebben dan ook een reismatrasje er gelijk bij aangeschaft. Campingbedje werkt verder ideaal hoor. En je maakt het net zo op als het eigen bedje.
Campingbedje werkt prima als logeerbedje hoor, wel samen met een reismatras, is net wat comfortabeler. Bij langdurige logeerpartijen nam ik nog wel eens het matrasje van het gewone bedje mee. Past er precies in.
Als mijn zoontje naar oma gaat slaapt hij in een campingbedje en gewoon opgemaakt zoals thuis. Hij heeft bij oma een eigen kamertje.