Vanaf wanneer voetenzak gebruiken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Daphne21, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

Feb 3, 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    De vraag zegt het al vanaf wanneer gebruik je de voetenzak voor de maxi cosi en/of wandelwagen weer nu het kouder begint te worden

groetjes daphne

2. tulip

tulip Niet meer actief

voor die kleintjes zou ik het al wel doen hoor, iig 's ochtends, ze zitten zomaar stil he??

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wij gebruiken het nog niet dochter is bijna 15 maand maar als het weer wat kouder word gaat ze er lekker weer in

4. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ik heb hem vorige week voor het eerst weer gebruikt, was smorgens erg koud.

5. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    Ik gebruik heb al een paar weken, mijn dochter is ook al een tijdje verkouden en veel hoesten dus vandaar dat ik haar goed inpak. Zo een kleintje zit maar stil in de wagen en vangt alle wind dus ik denk dat het nu zeker niet te warm is, vooral vandaag is het wel mooi weer maar toch aardig fris.

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik gebruik hem ook alweer een paar weken de laatste dagen als ik in de middag op pad ben dan gaat die wel helemaal open met de zon erop.

Maar als ik s'morgens om half 7 met hem buiten loop dan is het erg koud hoor

ja we hebben een hond die wil plassen en een zoon die vroeg op is

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier al een paar weken in gebruik. Alleen in de wandelwagen. 't Is geen hele dikke. 's Morgens is het soms al goed koud.

8. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

Feb 3, 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Dan ga ik hem toch ook maar in de wandelwagen doen had hem er van de week wel in maar werd toen voor gek verklaard door een paar vriendinnen van me vandaar ook de vraag

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik heb hem ook al een paar keer gebruikt. Zeker als het wat frisser is zoals vanochtend gaat hij erin.

10. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik denk dat je binnenkort de onderkant er wel weer in kunt doen (mijn voetenzak bestaat uit een onderkant die in de wagen vast zit en een bovenkant die je er op kunt ritsen). Dan kun je dus per dag bekijken of het nodig is. Onder de 10 graden vind ik het geloof ik wel lekker!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Idd, beneden de 10 graden. Het moet ook geen "zweet" zak worden :)

Share This Page