Lars gaat 's avonds meestal tussen 19.00-19.30 uur naar bed en slaapt dan (eigenlijk altijd) door tot 's morgens 7.00-9.00 dit verschilt nogal... Hij gaat dan tussen de middag nog naar bed voor zo'n 1,5-3 uur. Ook dit verschilt nogal per dag. Heerlijk dat sommigen nog 2 slaapjes per dag hebben, dat mis ik nog wel eens, hahaha....
over 1.5jaar gesproken. vandaag is onze knul 1.5jaar oud. wat gaat het toch snel!! ik mis dat kleine babytje wel, zo rustig en liefdevol in je armen wiegen. nu rent ie als een gek door het huis met rond slingerende blokjes en knuffels
onze meid is bijna 14 maanden, ze gaat tussen 19.00-19.30 ongeveer naar bed, kan soms eens wat later zijn als haar middagdut heel laat is geworden. Misschien hebben we dan ook geluk dat de ochtend wat langer wordt. Wordt wakker tussen 07.00-08.00 meestal 12 uur aan 1 stuk, alleen als er iets is zal ze wakker worden anders hoor je haar niet meer. Vaak slaapt ze tussen de middag van 13-16 of 14-17 beetje verschillend, hangt van de dag af, zon 2 1/2 a 3 uur, mocht ze in de ochtend nog eens een dutje doen omdat ze erg moe is, dan kan het middagdutje iets korter zijn.
Hier gaat helaas het slapen niet helemaal zoals we het willen. Maar ach...het is verder echt een heerlijk mannetje en dat slapen komt vast goed. En sinds ik er gewoon open over ben en er meer vrede mee heb, heb ik ook minder stress. - Valt rond 20.30 uur in slaap op de bank en dan brengen we hem naar zijn ledikant die op dit moment in onze kamer staat. - Wordt meestal rond 23.30 uur overstuur wakker en slaapt dan verder in ons bed (soms ook heel onrustig alsof hij nachtmerries heeft, huilt/gilt in slaap. Niet altijd hoor) - Dan wordt hij tegenwoordig als hij niet naar het kdv hoeft rond 8.30 wakker. - Slaapt 's middags gemiddeld 1,5 uur.