Hoi Hoi, Ik heb weer wat in me hoofd We hebben een paar weken geleden een fietskar gekocht bij de Gamma en het belooft dit weekend mooi weer te worden. Alleen.....Anne kan er nog niet in zitten dus ik ben op zoek naar een babyschaal en die wil ik het liefst vandaag kopen 8) Niet te duur natuurlijk, want het is maar voor een paar maandjes en ik pas ervoor om stad en land af te rijden om zo'n babyschaal te zoeken. Op marktplaats is er weinig aanbod en als er aanbod is dan is het meteen een flink stuk rijden om het te halen. Geprobeert met Google een zaak in de buurt te vinden, maar of ik zoek niet goed of het is moeilijk te vinden. Weet iemand hier een zaak in de Zaanstreek die zeker weten babyschalen verkoopt?? Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes, Kim
Niet bij een fietszaak in de buurt? Wij hebben hem dan wel van marktplaats, dan ben je iig wel een stuk goedkoper uit denk ik. Of je laat hem opsturen, maar dan heb je hem niet vandaag.
Hoi Mamamuts, In de buurt was er met marktplaats niets te vinden. Me vriend gaat zo even langs een fietsenwinkel hier in de buurt. Maar ik ben bang dat je daar al heel snel de hoofdprijs betaalt... Groetjes, Kim
Weet niet hoe die bakfiets eruit ziet .. Wij hebben een babboe en zo'n schaal ka je niet in de winkel kopen ... Maar euhh een wipstoel of maxicosi kan je die niet op de bankjes zetten en vast maken ??
Hier ook een babboe bakfiets, en de eerste maanden heb ik de kleine er met maxi-cosi en al gezet. Maxi goed vast gemaakt aan de bak met een spanbandje. Kleine vond het prachtig!
Nee, het is een fietskar die achter de fiets gaat. Maxicosi hebben we ook geprobeert, maar zoonlief moet natuurlijk ook nog mee en die kon dan niet meer mee We hebben er ondertussen eentje gevonden 8) Bedankt voor het meedenken! Groetjes, Kim