Wie kent dit; zag leuke schoentje op MP van dit merk, zie het alleen nergens als ik het google. zijn dit echt merkschoenen? of komt dit van de bristol oid?
Hupsakee is inderdaad van Schoenenreus, maar volledig leer en een prima voetbed! te vergelijken met Dr Visser van Scapino.
Hupsakee schoentjes zijn echt hele fijne schoentjes. Qua materialen, voetbed, buigzaamheid en duurzaamheid heel goed te vergelijken met een duur merk (in sommige gevallen zelfs een stuk beter, dure merken zijn per definitie niet altijd beter dan de goedkopere), alleen dan voor een betaalbare prijs. Als ik schoenen nodig heb voor m'n kids, kijk ik eerst altijd even bij Scapino voor dr. Vissers (vind ik de laatste tijd heeeeeeeeeeeeel weinig keus in) of bij de Schoenenreus voor Hupsakees. Slaag ik bij beiden niet (meestal lukt het voor mijn zoon niet, dochter meestal wel), dan ga ik pas verder shoppen..
Ik zou het ook heel moeilijk vinden om schoenen van internet af te halen omdat je niet even kan passen, ene merk valt wijd, andere smal, ene groot andere klein. Heb gehoord dat hupsakee smalle leest heeft. Mijn dochter heeft hele moeilijke voeten (klein, al hoewel ze daar volgend jaar minder last mee heeft natuurlijk en heel smal) Ben dus ook verschillende goede (en dure) schoenenzaken af geweest voordat we eindelijk goed zittende laarsjes hebben gevonden. Ik heb denk ik van huis uit toch mee gekregen dat de goedkopere minder goed zijn, al hoewel dat inmiddels 30 jaar later best mee zal vallen. Merk wel dat in de zaak waar wij ze gevonden hebben heel erg goed gelet is op de vorm van het voetje, vooral de breedte maat, en in de goedkope winkels moet je vaak zelf meten en merk ik dat degene die in de winkel staan meer verkopers zijn dan dat ze echt verstand van voeten hebben.