Hoi ik ben bijna 12 weken en zwanger met alle kwaaltjes erbij 1ex bloedverlies op 6 weken, dan op 9 weken en nu weer... was eenmalig en een kleine stroom bloed, maar na afvegen niets meer. Heel onrustige nacht gehad, en nu veel zeurderige onderbuikpijn, mega ongerust natuurlijk en haal me vanalles in mijn hoofd Bang om de baby te verliezen, maar ook bang dat ik naarmate de zwangerschp vordert, ga moeten platliggen. wat met twee kindjes in huis niet evident is. wat zijn jullie ervaringen met meermaals bloedverlies? Kwam het alsnog goed en wie heeft er uiteindleijk moeten platliggen?
ik heb meerdere malen bloedverlies gehad. met 6.6 had ik er ook buikpijn bij. dus toen een echo gehad maar alles zag er goed uit. met 9 weken heel erg bloedverlies gehad met ook veel stolsels. en zie mijn banner. kleine man maakt het prima en loopt nog 2 weken voor met groei ook. hopelijk stopt het snel bij je en kan je met een gerust hart genieten van de zwangerschap
Intussen blijf ik lichte zeurderige buikpijn hebben, en toch wel zware pijn i de onderrug. Herkent iemand dit? zou ik me ongerust moeten maken? oh, ik haat die onzekerheid hé!!
ik had bij mijn 2e zwangerschap tot 5 maanden dagelijks bloedverlies. Maar dat kwam doordat mijn baarmoedermond erg gevoelig was en met kleine inspanning, niezen, hoesten of lachen kwam er een beetje bloed. Maar hij heeft het overleeft
Ik had deze klachten ook met wel veel bloedverlies (ook stolsels). Bleek toen een flinke blaasontsteking te hebben. Heb je al contact gehad met je verloskundige?