Wie heeft de tip voor goede kwaliteit verkleedkleding? Welke winkel/welk merk? Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een prinsessenjurk gekregen, geen mega goedkoop ding (25 euro oid) maar die valt na een paar keer dragen al echt uit elkaar. Ik heb geen zin om het zelf te maken
Ik heb ooit bij de wibra voor 8 euro een prinsessenjurk gekocht . Is hier ruim 3 jaar meegegaan en heeft nu een tweede leven bij ons nichtje. Ik vind het schrikbarend wat ze soms voor verkleedkleding vragen op internet! Ik zou zeggen wibra , action, zeeman, hema. Is het ook niet erg als er op geknoeid wordt
Wij bestellen regelmatig bij Alie. Vorig jaar deze belle jurk gekocht en was echt erg goede kwaliteit en snel in huis. € 12,56 30%OFF | MUABABY Meisjes Belle Dress up Prinses Kostuum Kinderen Off Shoulder Gelaagde Geel Party Baljurk Carnaval Kids Cosplay Jurk https://s.click.aliexpress.com/e/0Dpeyr12j
Ik koop ze bij de zeeman, Wibra, Action en bestel ze bij Ali. Ali is een prima prijs-kwaliteit verhouding! Rond de 10 euro heb je een leuke verkleedjurk.