slaapwijze baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjana, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

nee zo bedoel ik het ook nie..bedoel bijv standaard nadat hij zijn papje van 15u zegmaar heeft gehad....gaat ie na max een uur ofzo...beneden slapen/wiegje/ledikant/box/watdanook..(maar standaard daar en na DAT papje)
    dat dat een soort ritueeltje wordt...

2. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    hhahah Fafje ja, ik snap het nu!! Tja, dat heb je dus met iets lezen hé dan kan je dat anders interpreteren :)

3. fafje

fafje Niet meer actief

geeft toch niks!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Wat fijn dat het vandaag goed ging! En ja een moeder kan niet alles weten. Weet er alles van is ook mijn eerste en ik ben nog nooit zo onzeker over mijn handelen en mezelf geweest als de afgelopen 3 maanden :). Ik begin nu pas echt een lekker ritme te vinden, me kindje beter aan te voelen en het gevoel te hebben dat het lekker gaat. En dan zal je zien wanneer je denkt dat je het doorhebt, komen ze in een andere fase en veranderd alles weer en moet je weer opnieuw opzoek gaan naar een evenwicht...
    Boeiend he dat moederschap?

5. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja tot nu toe is alles goed gegaan,toch een flink mannetje als ik er bij stilsta :) Mama doet nu ineens wat anders en hij pakt het goed op hehe
    Goh ik ken dat gevoel! Ik begin hem ook beter te leren kennen maar mbt het slapen had ik er niet zo over nagedacht tot jullie het meldden :)
    Idd het moederschap is boeiend ! En als je erover nadenkt vliegen de dagen nogal!
    Zo se, ons mopke heeft weer een uurtje gespeeld etc en ik merkte dat hij wat moe werd dus heb ik hem neergelegd, hij pruttelt wat tegen nu maar ook maar met pauzes tussen :)

Deel Deze Pagina