plotseling hard huilen (wakker)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mootjuh87, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Onze Kevin (12 weken) begon vandaag met plotseling keihard te huilen. Voor mij klinkt het alsof hij pijn heeft. Hij kan echt uit het niets, tijdens het slapen of gewoon als hij wakker is, beginnen te krijsen. Er zijn tussenpozen van hooguit een half uurtje en het is ook opeens weer over na een paar minuten.
    Het is tegen 4en begonnen (dus duurt echt al een tijd). Als gevolg hiervan heeft hij ook amper geslapen vandaag. We houden hem ook steeds bij ons en proberen hem te troosten.
    Ik zat al te denken aan krampjes oid, maar buikje wrijven en alle andere trucjes werken niet. Iemand hier die ervaring (of gewoon een suggestie over wat het zou kunnen zijn) heeft???
    Alvast heel erg bedankt!!

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Al een pijnstiller geprobeerd?
    Dan kun je evt bevestigen dat het pijn is.

Grijpt hij ook naar z'n oortjes? Of schudt hij veel met zijn hoofd als hij ligt?

3. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Was het een drukke dag vandaag of gisteren. Onze dochter heeft het ook maar vaak is het dan te druk geweest.
    Zo niet denk idd ook aan oortjes.

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat hadden wij vandaag ook maar wij hadden prikjes gehad :( na een zetpilletje ginghet beter.

Zielig he? Ik vind het best moeilijk om mijn kleine zo te zien.

Ik zou zeggen probeer een pijnstiller. Werkt dat niet zou ik de hap bellen.

Heel veel sterkte

5. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Thnx allemaal!
    Hij greep niet naar zn oortjes oid, wel heel erg trappelen en bolle rug maken.
    Het was ook ineens weer over, hij slaapt nu weer lekker en er is niks meer aan de hand...
    Gister hebben we juist rustig aan gedaan vanwege zijn verkoudheid, maar ook dat was vandaag helemaal over.
    Hopelijk blijft het zoals nu, zo niet dan eerst pijnstiller proberen. Ben er wel wat huiverig voor om het te gebruiken. Het is toch weer een chemisch iets wat je toedient en hij is nog zo klein... Zal geen kwaad kunnen maar toch, beetje naar idee.
    Het is idd heel moeilijk om mn kereltje zo ongelukkig te zien. Kon zelf ook wel janken!

6. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Verborgen reflux?

Deel Deze Pagina