Had van onze buurvrouw wegwerp slabbetjes gekregen, en dat toch wel heel erg makkelijk! Maar waar zijn ze te koop? Voor een leuk bedrag
C1000. Ook bij kruitvat maar ik vind ze daar vrij prijzig. Ik vind ze om mee te nemen ideaal. Maar voor in huis vind ik het onnodig duur.
Grappige topic. Ik was het helemaal vergeten ,maar daar heb ik ook nog een pak van liggen. Even uitproberen! Had ik volgens mij gratis gekregen uit een babydoos.
Soms in de aanbieding bij Kruidvat. Ik heb ze ook alleen voor onderweg. Ooit voor vakantie gekocht (toen nooit gebruikt, hihi).
Dankje voor de antwoorden! Nou ik vind het zo zonde als er wortels in de slabbetjes komt zijn de vlekken geel na het wassen, dan heb ik de slabbetjes binnen de kortste keren allemaal onder de vlekken. Dat vind ik een beetje zonde!
En van die afwasbare slabben? Ikea heeft oa en die was je gewoon af naderhand als je het zo zonde vindt van je slab.
Ja ik heb van die lekbakken (zo noemen wij ze hier) van de prenatal vandaan. Plastice slabben die je dus af kunt wassen. Ik heb ze zelfs eens in de vaatwasser gedaan, overleven alles
hmm mijn slabbetjes zitten onder de vlekken...ik gebruik ze namelijk om te zorgen dat er geen vlekken in de kleren te krijgen
Ja dat vind ik ook haha. Ik heb altijd een sopje staan waar ik ze meteen in doe. Die laat ik staan tot ik ze was. Maar alleen de stoffen slabbers zijn hier niet meer afdoende. Het gaat er dwars doorheen.
Je kunt ook een slab kopen van SillyBillyz. Die heb ik gebruikt voor mijn dochter toen ze klein was. Ideaal! Je wast iedere vlek er moeiteloos uit. Ze zijn wel prijzig; rond de 8 à 10 euro.