Speelgoed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MariamZ, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hoi hoi,

Mijn dochter is een beetje uitgekeken op haar speelgoed. Nu wil k nieuwe dingen gaan halen, maar wat is leuk voor een baby van 9 maanden?

Groetjes,
    Mariam

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Ik heb toen Robin 9 maanden was een telefoontje met geluidjes en knopjes aangeschaft. Robin vindt dat ding helemaal geweldig! Volgens mij is ie van Vtech. Ook hebben we wat van die toetoet auto'tjes.

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ok de telefoon ga k dan ook halen. Dankje

4. solara

solara Actief lid

Sep 21, 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Ik ben een grote fan van V-tech omdat ze educatief zijn. Ik heb een baby smartfoon, tablet, en een boekje dat liedjes zingt als je de bladzijde omslaat. Ze zijn allemaal een groot succes.:D

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik heb m net besteld. Komt morgen binnen heb ook stappelbekers van Bumba besteld. Iemand nog tips

6. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

Sep 29, 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ringen, zo simpel, is hij helemaal gek van. Ook die vormen die je door een gaatje moet doen vindt hij geweldig. Vandaag de stapelbekers gegeven.
    Idd dat boekje van vtech is erg leuk. Ook dol op little people, zo poppetje past precies in je mond ;)

En gewoon een kleine bal vind hij erg leuk, te koop bij kruidvat 1,70

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Een stoffen bal, plastic bal, poppen (klein)
    Van v-tech een piano, tablet, telefoon met geluidjes
    Verder heb ik de vormenkever met muziek en leren, stapelblokken
    Ringen, plastic boekjes, knuffels

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja dje. Dingen heb k ook allemaal 3 maanden nu en daar speelt ze vaak mee. Maar k merk nu dat ze het niet meer leuk vindt. Dus ben benieuwd met nieuwe speelgoed

9. Nati

Nati Niet meer actief

Bij mijn kleine meid was de telefoon van V Tech ook een groot succes! Nog steeds, ze belt papa of opa er steeds mee. :)

Verder is zij helemaal zot op Little People van FisherPrice! Eerst vond ze alleen de poppetjes leuk om op te sabbelen en te voelen en bekijken, maar nu speelt ze ook met de huisjes enz. er om heen. Ik hoorde dat ze er vrij lang mee blijven spelen, dus misschien ook leuk om nu al aan te schaffen.

Derde favoriet was een blokkendoos en zo'n ding (stang) met ringen er op van Ikea. Ook die vindt ze nog steeds heel leuk (blokjes er in en er uit, ringen er af en er weer op).

Share This Page