Hallo, Ik word helemaal horendol van ons zoontje van 10 maanden! Hij schreeuwt/roept steeds keihard! Uit enthousiasme of uit verveling. Het maakt niet uit. Hij maakt steeds herrie. Hij verheft zijn stem dus héél duidelijk! Hoe maak ik hem nou duidelijk dat hij niet zo hard hoeft te schreeuwen/roepen/gillen?? Groetjes, Hanna
Hahaha, Mijn zoontje doet dat soms ook keihard, meestal uit enthousiasme. Ik moet er wel om lachen. Geen idee hoe je het hem op die leeftijd kunt afleren.
Sterre doet dat ook, vooral heel hoog titititititititititititiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en dan op volume 10 zeg maar. Wel leuk want ze begint er ineens mee, ook in de supermarkt, en dan schrikken mensen zich dood En dan moet ze zelf vreselijk lachen hahaha Wat doe je er aan, niks denk ik. Ik negeer het gewoon. En opletten op je eigen volume, als je zelf vaak je stem verheft gaat je kindje dat ook doen denk ik.
Soms ben ik het echt zat en dan moet ik goed mijn eigen stem verheffen om er boven uit te komen en dan zeg ik dus heel duidelijk zijn naam en dan dat ie niet zo hard moet roepen ofzo. Dan kijkt ie me aan, zo van 'kan jij ook zo hard roepen?' met als gevolg dat ie gewoon weer verder gaat met z'n geroep e.d. :x
volgens mij is dit echt de leeftijd want hier wordt de laatste tijd ook erg hard geroepen. ik moet er heel erg om lachen eigenlijk, maar wat een herrie kunnen die kleintjes al maken zeg!
mijn zoontje van 7.5 maand doet dat ook. ik vind het prachtig om te horen dat hij zo hard kan schreeuwen. hahaha
hier ook met regelmaat schreeuwen/gillen en zo hard en hoog mogelijk! krijg er soms gewoon koppijn van, maar ja zo oefenen ze de stembanden dus laat maar lekker gillen
Oh hier nog zo'n ontzettende herrieschopper. Zelfs op het KDV zeiden ze: hij kan wel heel hard roepen he! Gillen, roepen, schreeuwen, hij kan het allemaal...
Hier heeft er een ook het gillen ontdekt, wel grappig, maar soms doet het gewoon pijn aan je oren. Soms doe ik de gilletjes even na en dan is ze het zo beu en gaat weer lekker rustig verder spelen!