Dreumes van 18 maanden in eigen bed....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Essie28, 19 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hoi ik heb even jullie hulp nodig.
    Mijn dochter heb ik vanaf geboorte tot 10maanden in slaap gewiegt in mijn armen, daarna in haar eigen bedje.
    Met 10 maanden.begon ze zwaar te worden.dus ik wilde haar proberen zelfstandig te laten slapen in haar eigen bed..allerlei manieren.en.truvjes geprobeerd maar.ze.gilde alles.bij.elkaar en ik was het op een gegeven moment zat.Daarnaast voelde het ook niet goed.

Sindsdien leg ik haar in mijn.bed en dan lig ik.ernaast tot.ze.slaapt en dan doe ik haar in dr bedje.
    Ze slaapt heel snel dus ik vond het.nooit een probleem.
    In haar kinderwagen auto en bezoek sliep ze.wel gewoon.

Maar nu wil ik misschien aan een tweede beginnen alleen wil ik.dat zij eerst zelfstandig leert slapen.
    Kan ik haar dat nu nog aanleren?
    En ik.dacht ook aan een peuterbedje ze is vrij lang 90cm
    Of is dat juist niet handig nu?
    Hoe pak ik dus nu aan..

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    kwestie van volhouden. Natuurlijk kan je dat nog steeds aanleren, maar je zult even door de zure appel door moeten. Hier ook een dame is soms moeilijk in slaap komt de haar momenten heeft. Ik neem haar soms ook mee naar bed, maar na een paar dagen als ik haar weer in haar eigen bed wil hebben, dan heb ik geheid 1 a 2 avonden gedonder ;) En dan gaat het weer goed voor een tijdje ...

Peuterbedje weet ik niet of ik dat zou doen zo jong al ... maar dat is meer jou gevoel. Als jij vind dat dat kan, moet je dat gewoon doen ;)

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dus kwestie van weer in bed leggen laten huilen na 5min weer mezelf laten zien etc..
    Ik.deed haar vanmiddag in dr bedje wakker en toen ik na 5min terug kwam hing ze half over haar bedje ze kon et bijna uit..en ze zou hard vallen. Daarom.dacht ik aan een peuterbed maar dan gaat ze waarschijnlijk 100keer eruit en naar mij toe lopen. Ze kan ook al de deur open doen.

4. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Je dreumesje is inmiddels gelukkig zo oud dat ze vast al een heleboel snapt. Ik zou beginnen met haar uit te leggen dat ze nu zo groot is dat ze in haar eigen bedje gaat slapen. Misschien kun je een prettig ritueel verzinnen en gewoon eens kijken wat er gebeurt.

Wie weet valt het wel mee. Ik dacht altijd dat het drama zou worden op het moment dat onze speen weg moest, maar dat werd het juist helemaal niet. Op deze leeftijd snappen ze echt véél meer dan je denkt.

Als ze wel huilt zou ik haar proberen minimaal te troosten (geen licht, geen woorden, niet uit bed). Ze moet het nu gewoon leren. Het zal vast een paar nare avonden opleveren, maar ik vermoed dat je als je consistent bent ze binnen twee weken lekker in haar eigen bedje slaapt

Ik zou overigens nog niet voor een peuterbed gaan, omdat ze daar gemakkelijk uit kan klimmen als ze toch liever bij jou is. ;)

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Bedankt voor je advies ik ga het zeker proberen. Ze begrijpt nu inderdaad al echt veel.

Deel Deze Pagina