Mijn zoontje was bij de geboorte erg klein, toen had ik gelukkig teddy-rompers (Ten Cate), die vallen erg klein. Voor de 2e moet ik er nu wat nieuwe rompers bij hebben, alleen zijn die Teddy-rompers nergens te krijgen. Voor mijn zoon gebruik ik nu altijd hema rompers, bevallen erg goed, maar de kleinste maat valt naar mijn idee wel erg groot voor een pasgeboren baby. Welke merk rompers zijn fijn en klein genoeg voor een pasgeboren baby?
Misschien bij de prenatal o.i.d. een prematuur maatje halen? Ik vind zelf die van de Hema klein vallen...
petit bateau is super en zijn mooie kleine maatjes van (voor franse babies ). Hema vind ik ook groot.
prenatal valt redelijk klein (zeker na wassen) of haal evt maat 44 en petit bateau ook. Maat 44 van de V&D vallen enorm Ben enorm fan van hema rompers, maar ze vallen wel groot, dus daar nog maar ff mee wachten
Voor mijn zoontje ben ik ook enorme fan van de hema stretch rompertjes. Maar deze ziten bij een pasgeboren baby toch veel te groot (tenzij je en 9 ponder hebt), of heb ik dat niet goed?
Hema valt vooral erg breed, ik vind ze van petite bateau het allerfijnst. Paste mijn smalle meisje ook het allerbeste. Prenatal gaat ook nog omdat ze erg klein vallen.
ik had een paar overslagrompers van Nijntje gekregen, vond deze heerlijk voor in het begin (van de prenatal geloof ik). Mijn dochter was de eerste dagen erg misselijk en vond het niet fijn als je aan haar hoofdje zat... heb mijn vriend nog wat extra overslag rompertjes van de Hema laten halen. Wel die met drukknoopjes, met een strikje vond ik niks! Vond het zelf wel lekker dat het een beetje ruim zat, was bang dat het anders eventueel te strak zou zitten bij het navelstrengetje of eventueel zou schuren ofzo....
Overslag is inderdaad ideaal aan het begin. Enig nadeel vind ik alleen dat veel truitjes ook overslag zijn en dan heb je zo'n kaal halsje door die 'v-hals' van rompers en truitje.
Ik ben fan van de h&m overslag rompers, deze blijven mooi in model na heel vaak wassen. Maar als je kleintjes zoekt is prenatal wel een aanrader.
Prenatal en Hans Textiel maatje 50 vallen klein. Ik kreeg mijn dochter er met geen mogelijkheid in gepropt .
Die Teddy rompers heb ik vorig jaar bij Jola gekocht, zowel gewone als overslag, vielen inderdaad klein, maar zitten heel goed en blijven mooi in de was. Ik kom er niet zo vaak, maar mocht ik er binnenkort weer zijn, dan zal ik kijken of ik ze zie.
Ik zweer op de HEMA rompertjes.... Super dingen... blijven mooi!!!!!! ga ze bij volgende weer halen!!!!!! ps eigenlijk haal ik alles bij de HEMA voor babytoebehoor. Hydrofiele luiers van daar zijn ook super
toevallig gister 1 bij c&a gekocht..vergeleken met de rest wat ik heb (div hema, prenatal etc) valt ie ook klein..
Ik ben ontzettend fan van Petit Bateau. Ze hadden hier alle 3 een verschillende lichaamsbouw, maar zaten altijd mooi en blijven ook mooi. En voor de eerste weken vond ik de overslagrompertjes heel fijn
Helaas zit de Jola alleen in het zuiden van het land zie ik net op hun site. Ik woon in het oosten des lands.