Hoi hoi, Wanneer jullie de kleine een slaapzakje aan doen naar bed, wat hebben ze dan verder aan/ over zich heen?
hangt er van af hoe warm het in zijn kamertje is. Ik heb de combi-sleeper, dus ik kan ook nog varieren in binnen- of buiten zak. Nu is het bijv best warm in zijn kamer, maar de binnenzak (de dunste) zit in de was. Nu heb ik heb dus in zijn romper en een shirtje in de buitenzak liggen. Overdag ligt Thomas meestal gewoon onder een dekentje, behalve tijdens sprongetjes (zoals nu het 19 wkn sprongetje) omdat ie dan wat onrustiger is. 's nachts ligt ie al weken in de dunne binnenzak (als ie dus niet in de was zit ) maar heeft wel een pyama aan. Toen het echt zo heet was, had ie shirtje korte mouwen en romper aan in de binnenzak. Kom je er nog uit? Ik heb er verder niks overheen, want dan wordt t veel te heet! Succes!
Overdag ligt Luca in een rompertje en t-shirtje in de slaapzak met daarover een lakentje en dekentje. 's Nachts heeft hij (nu) een rompertje en pyama aan in de slaapzak en weer en lakentje en dekentje. Zijn dekentje trapt hij meestal af, maar 's avonds als ik ga slapen stop ik hem dan nog een keer lekker in.
alyssa ligt overdag in haar rompertje, shirtje, slaapzak en lakentje (als het kouder dat 20graden is op haar kamertje met dekentje) en snachts rompertje met lnge mouwen, slaapzak en lakentje (of met dekentje erbij). liefs doris
in de winter de hele combisleeper zomer alleen de buitenzak en als het heel warm is dan een nog dunnere slaapzak
Romper, t-shirt lange mouw en slaapzak. We hebben wat dikkere en wat dunnere slaapzakken, ligt er dus aan hoe warm is het welke we gebruiken.
Ik heb ook de Combisleeper gekocht maar nog niet gebruikt. Maar de binnenzak is toch de fleece-wintervoering als ik het goed begrijp? Als ik hem ga gebruiken zal ik er overigens wel altijd nog minimaal een lakentje overheen leggen. Ik heb toch het gevoel dat ik hem wil instoppen.
romper lange of korte mouw afhankelijk van 't weer. Slaapzak zonder mouwen. Lakentje en dekentje (als 't warm is zonder deken). Overdag trek ik vaak alleen z'n broek en sokjes uit en slaapt 'ie met bovenkleding en romper in de slaapzak. 's Nachts met romper en pyamabroek (als 't warm is zonder broekje)
Als het echt koud is 's winters dan laat je de binnenzak er in zitten. Dat werd alleen al snel te warm voor Thomas. Dus hebben we hem toen in de buitenzak met mouwtjes gelegd (de buitzak is dikker dan die binnenste). Toen het nog iets warmer werd mouwtjes eraf en nu dus meestal in het binnenzakje. En dan kun je ook nog varieren met wat je je kindje aantrekt, dus ik vind het ideaal! Dat 'instop' gevoel had ik in het begin ook, maar ik had het idee dat het mijn uk alleen maar belemmerde..
hier s'nachts pyjama-tje en slaapzakje ( op dit moment dun) overdag t-shirt + slaapzakje (soms pyjama broekje)
Hier op het moment romper lange mouw (als het warmer is romper korte mouw), pyamabroek (lang) en dan in de zomerslaapzak. Eerst ook lakentje, vanwege het willen instoppen, maar dit trapte ze alleen er maar af. Neem dus aan dat ze het warm genoeg heeft.