Hallo iedereen, Mijn zoon is 1 maand oud en slaapt sinds kort in zijn slaapzak, hij werd soms erg boos en trapte hierbij zijn dekentje weg. Hij draagt alleen een romper en shirt met lange mouwen in zijn slaapzak. Nu zit ik met het volgende: wanneer moet ik de slaapzak uit doen? Voor de voeding uit en snel broekje aan? Dit vindt hij echt vervelend. Hij valt ook vaak in slaap na de voeding, moet ik hem dan wakker maken door hem weer om te kleden of moet ik de slaapzak gewoon aan laten? Dan draagt hij bijna niks anders meer.. Help!
Wij halen haar gewoon uit dr slaapzak zodra ze wakker is en uit bed gaat. een broekje is opzich snel genoeg aan maar als je h et vervelend vind kun je ook de slaapzak na het voeden uit doen. ligt er ook aan wanneer je verschoond.
Bij het verschonen? Ik deed bij het verschonen voor de eerste ochtendvoeding de slaapzak/pyjama uit en zijn gewone kleren aan. Overdag sliep hij beneden in zijn gewone kleren. Nu slaapt hij 3× overdag en doe ik alleen zijn broek uit en een zomerslaapzak aan, die gaat lekker makkelijk aan en uit. Als je zoontje nog heel veel slaapt in zijn bedje zou ik overdag zorgen dat het niet te koud is in zijn kamertje en in zijn gewone kleertjes laten slapen.