Wat een zoektocht. De meeste schoentjes zijn me te stevig. Nu draagt zl nog slofjes (oxxy), maar als hij buiten aan het handje wil stappen is dat niet warm genoeg meer. Ik zoek dus schoentjes met een echt flexibele zool. Waar vind ik leuke, niet al te dure 1e schoentjes?
Bunnies, schoesme babyschoenen etc Genoeg op shoebana/gigagaaf/ziengs/topshoe of fysieke winkel passen Had nooit probleem met vinden wel met dat ik allees wilde dus moest kiezen in design
Bunnies en Shoesme inderdaad. Ik laat die kleine voetjes altijd opmeten dus zou dat niet zo snel online kopen.
Ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk gewoon nike roshe run gekocht die zijn vrij soepel..en loopt hy veel beter op als nike air max enz.... hy loopt alleen nog langs.
Hier heeft de één shoesme en de ander Falcotto. Voordeel van een tweeling piccolina: meteen twee paar kopen!!
Hier al een maand de shoesme babyproof schoentjes. Warm op de fiets, handig bij het gaan staan en langs de randen lopen!
Laarsjes van @apies zijn ook soepel en lekker warm. Voor te beginnen met lopen ideaal hier geweest. Babynikes ook lang gedragen, bunnies, jochies en shoesme erna gehaald.
Ik heb door jullie tips heel wat af gegoogled en ben weer wat wijzer. Shoesme lijkt me wel wat. En leuk! Ik zag er wat bij een winkel hier, maar dat was niet onze smaak. Ze hadden maar 2 paar. Ik kan natuurlijk zijn voetjes laten opmeten. Dat was al even snel gebeurd bij de van Haren, maar ik weet niet of secuur genoeg was. Nog even verder shoppen, maar ik ben wat wijzer. Toch lijken de zolen helemaal niet flexibel zo. Maar de beschrijving zegt van wel. Babyschoen - Babyproof Smart babyschoenen - Jongens
Die zijn extreem soepel, heb ze live gezien en aangehad bij mijn zoon. Fijn schoentje. Ik zou wel naar een schoenenzaak gaan. Een schoenmaat kan per merk verschillen, model is ook afhankelijk van de vorm van een kindervoetje.
De meeste sportschoenen als nike's etc. zijn helemaal niet geschikt voor babyvoetjes. De zool is te dik waardoor de voet niet goed afrolt en ze bieden geen steun aan de zijkanten. Ik zag laatst bij Van Haren schoentjes met een flex zool. Ik had zelf Bardossa schoentjes als eerste schoen voor de oudste 2. Wel aardig prijzig maar ik had niet veel keus omdat ik al maat 23 moest hebben en die hebben ze bijna niet in eerste schoentjes.
Ik heb net voor mijn zoontje bunnies gekocht, loopt al goed los en hij loopt er heel soepel op, erg tevreden over! Vind ze alleen wel vrij duur...