Mijn zoontje is inmiddels al 104 cm en past niet meer in de standaard slaapzakken. Op internet heb ik de slaapzakken van Ikkelief en www.misslittle.nl gevonden. Kent iemand deze of heeft iemand nog een andere tip? En nee, ik ben helaas niet zo creatief dat ik er zelf een kan maken...
Hij slaapt al vanaf de zomer onder een dekbed maar woelt zich steeds bloot (ook als ik een extra deken eromheen doe en goed instop) en wordt dan 's ochtends koud wakker. Hij ligt nu in een slaapzak die eigenlijk net te klein is...maar wordt wel lekker warm wakker...wil nu dus een ruimere slaapzak
Maar heeft hij er ook last van? Anders zou ik het eens proberen, misschien met broek&sokken aan? Mijn jochie trekt inmiddels zelf zijn dekentjes wel omhoog als hij koud is..
Hij wordt regelmatig 's nachts wakker en dan moet ik hem weer instoppen dus denk dat hij er wel last van heeft, ja Heeft al een broek aan en sokken helpen niet... Ook heeft hij kennelijk nog niet door dat hij het dekbed over zich heen kan trekken... Heb dus echt al van alles geprobeerd en zoek nu dus een grote slaapzak..zoals ik al aangaf
bij hans textiel hebben ze ze ook van 110cm voor een tientje..alleen niet te heet wassen of in de droger doen anders krimpen ze wat
hema heeft ook grote slaapzakken maat 104 had er ooit is 1 gekocht voor esmee maar die was veelste groot ,nu ligt hij ongebruikt in de kast en geen bonnetje meer (alleen hij is roze met bloemetjes )
En net niet een slaapzak zelf helemaal maken, maar alleen de onderkant openhalen en daar een stuk extra aanzetten, is dat een idee? Dat zou ik nog bijna durven, als ik de naaimachine van m'n moeder of schoonmoeder even mocht lenen
Dat is een slim idee! Stukje (bijpassende) stof kopen, de bestaande slaapzak openknippen onderaan en het extra stukje eraan maken! Kun je misschien zelfs met de hand nog wel doen! Succes!
Ik heb ook drie prachtige slaapzakken, die nog helemaal goed waren, alleen te kort. Dus heb ik met gewatteerde stof de zakken verlengd. Kon niet dezelfde stof erbij krijgen, maar een beetje effen bijpassend kleurtje en tja... het wint niet de schoonheidsprijs maar het zit prima, bovendien is het alleen voor de nacht, dus geen kip die het ziet, behalve wijzelf.
Misschien een idee om hem in een gewone slaapzak te laten slapen, dus eentje die helemaal open is aan de bovenkant. Als je een beetje smal model hebt, wurmt hij die echt niet zo makkelijk van zich af. Misschien heb je er zelf nog wel eentje thuis om te proberen en is het een handige tussenoplossing voor een babyslaapzak en een dekbed.
Hier tzelfde probleem, dus ook een grote maat nodig Zoek je met of zonder mouw babyslaapzak strepen pastel blauw
Thanks allemaal voor het mee denken!!!! Maat 110 cm is niet handig aangezien Fynn al 104 cm is...als hij zich strekt zit hij al klem... Slaapzak verlengen had ik ook aan gedacht en zal op zoek gaan naar iemand die dat voor me wil/kan doen... Maar het meest blij ben ik met de link van InLove!!! @InLove: Super! Dit zijn tenminste betaalbare slaapzakken. Ga er zeker 1 bestellen. Thanks!
Ze zijn ook heel fijn, niet te warm en niet te koud. Ik heb er 1 met en zonder mouwen. Ideaal en idd betaalbaar!
bij de wibra heb ik ze de laatste keer gekocht. Mijn dochter is ook 104. Moet ook zeggen heb geluk dat ik nog slaapzakken heb van toen mijn jongste zusje klein was. Dus van 6 jaar terug toen kon je grotere veel makkelijker vinden.
@eve een stukje eraan zetten wil ik wel doen voor je hoor moeten jullie alleen in de trein stappen en hier heen komen maar ik heb de tips ff overgenomen want ook hier het probleem, hij snapt wel van het dekbed over zich heen trekken doet het ook maar ligt toch half bloot.... stukje eraan vin dik een prima tip.....