@Janette: Dan wordt het alsnog een dure slaapzak Maar...heb er net een op www.babytrappelzak.nl besteld...ben heel benieuwd
Vandaag de slaapzak al ontvangen! Ongekend snelle levering dus. En het is echt een prima slaapzak! Wat ik vooral prettig vind zijn de manchetten aan de mouwen. Fynn ligt nu heerlijk te slapen. Nu het zo vriest 's nachts doe ik er nog wel een dekbedje overheen maar daarna kan het makkelijk zonder. @InLove: Nogmaals heel veel dank!!!!
slaap lekker Fynn enne niet morgenochtend om 5 uur mama wakker maken hoor eve heb jij die met lange mouwen? doe je er wel een pyama onder of niet? ik heb bij Teun namelijk de mouwen eruit geritst en hij heeft er dan een pyama onder en ligt half onder zijn herfst dekbed ( heeft een 4 seisoen)
Heb idd die met lange mouwen. Vind ik toch wat warmer. 's Winters doe ik daar idd een pyjama onder. Maar in het voorjaar zonder pyjama. En het dekbed ligt nu ook half over hem heen.
oke wie weet Teun ook binnen kort..mss volgende week wel op vakantie. Hij wil dan toch weer in het ledikantje en ja dan onder lakentje en dekentje.....neem de mouwen wel weer mee....