Met der verjaardag heeft ze van ons een erg leuk armbandje van de lucardi gehad. Met naamplaatje en een hartje eraan. Erg leuk! Alleen ze is der hartje dus al verloren.. en gisteren lag opeens der armbandje in bad? Hij was niet kapot, maar ja vind het nu wel een beetje eng om weer aan te geven. Weten jullie misschien nog andere plekken waar ze echt armbandjes hebben voor een dreumes? Hoeft niet per se met naamplaatje maar met parels of iets anders vind ik ook leuk!
Onze dochter heeft een Pandora armbandje gekregen met haar geboorte, die we steeds kunnen verlengen. erg leuk en het zijn ook speciale babylijn bedels, dus niet van die grote bedelt om zo'n klein polsje. Ik vind het superschattig staan als ze hem om heeft.
Ik heb een hele gave moeder-kind armband. Ik met een bedel 'mother' eraan en beide dochters allebei een bedel 'sister'...
Swarowsky is erg mooi Mama en baby armbanden. Gewone ketting armbanden gewoon bij elke juwelier of online. Zilver is c 20-25 euro incl graveren Goud us vanaf 150 ongeweer
Kijk eens op de facebook pagina van Joyfull Jewelry, zij maakt ook hele mooie sieraden, ook voor kleine kinderen! Voor Mees hebben we een mooie leren armband laten maken, lekker stoer! Snelle levering, niet te duur, en het wordt naar wens gemaakt!
Mijn dochter heeft een armbandje van Bellini (de kinderlijn van Tedora) met verschillende bedels. Ik weet alleen niet of die bij een heel kleintje past, ze hebben de armband wel in verschillende maten. Bellini - de Juwelenwinkel
Ik laat hem altijd om bij mijn dochter. Ze heeft 2 armbandjes. pas had ik hem heel even afgedaan en ze wou hem weer om. Voor haar is het heel normaal dat ze wat om haar arm heeft. Ze heeft ze al om sins ze 2 maand is ofzo.
Ik.laat de armbandjes altijd om. Mijn meiden hebben alle 2 n gewoon armbandje met naamplaatje (achterkant geboorte datum) en daar heb ik n hartje aan gehangen. Zelf heb ik n groter hartje aan mijn armband. Ik heb de hartjes gegeven toen mijn oudste geopereerd moest worden. En gezegd dat we zo elkaar altijd dicht bij elkaar zijn. ookal zien we elkaar niet. Dat als ik er even niet ben, ze altijd weet dat ik aan haar denk. (als ze straks naar school gaat, operatie, elk moment dat ze me mist, en we even niet kunnen knuffelen.)
Oke ja ik had voor me dochter ook een heel fijn armbandje.. maar ik zie dat je ook hele andere armbandjes heb.. net zoals van Lovy.. zouden jullie zoiets ook om laten?
Misschien niet wat je wilt horen. Het is een forum dus mening geven mag had ik begrepen. Is ook zeker niet bedoeld om af te zeiken maar ik vind een armband bij een kindje die heel actief is (want dat zijn ze op deze leeftijd) eng. Ik vroeg me af hoe jullie dat doen. Zitten jullie er dan de hele tijd bovenop? Ik zou er niet aan moeten denken dat ze ergens achter blijft haken. Sorry voor deze kritische noot! P.s.: ik vind het wel schattig staan.
Ona, mijn meiden hebben ze vanaf n maand of 1 om en er is nooit iets gebeurd. Maar ze hebben dan ook n heel subtiel armbandje. T zit ook vrij 'strak'. Niet dat t afknelt (kan er makkelijk n vinger tussen.krijgen) maar t gaat vanzelf daar zitten waar t niet te los hangt. Ze hebben.er zelf geen.last van, en.t.is ook niet dat ze op zo'n manier actief zijn dat echt gevaar lopen om ergens achter te blijven hangen. Weet niet je zelf armbanden draagt, maar ik blijf ook nooit ergens achter hangen.....
Lovy inderdaad. M'n dochter heeft nu een gouden armbandje met naam om, met vlinder. Voor haar verjaardag gekregen van m'n ouders. Ze heeft wel een stuk of 6 armbandjes haha.
Ona, tuurlijk ieder zn ding.. Ik was er in t begin ook heel sceptisch over, maar toch gedaan want vond t anders ook zo lullig voor mn Opa en Oma (daar hebben ze t armbandje van gekregen). Eerst deed ik m met slapen steeds af, maar na tijdje gewoon om gelaten. En t gaat nog steeds goed.