ik heb een tas vol kleertjes overgenomen van iemand, en de vraag gaat eigenlijk over alle kleertjes hoe was ik die in de machine? op hoeveel graden? met of zonder wasverzachter? wel of niet in de droger? graag tips voor een onervaren a.s. moeder!
Ik was ze op 30-40 graden, gewoon mijn eigen wasmiddel (dus geen Neutral ofzo), zonder wasverzachter, wel in de droger
ik was ze op 30 graden met mijn eigen wasmiddel en wasverzachter en in de droger (ik heb een baby stand maar houd gewoon in gevoelige stand)
Babyhuidjes zijn voor zover ik overal hoor heel gevoelig voor wasverzachter. Die kan je dus beter niet gebruiken. Verder zou ik het gewoon op max 40 graden met je eigen wasmiddel wassen.
Ik heb vandaag de kleertjes gewassen op 30 graden en met Ariël Sensitive, geen wasverzachter. Daarna heb ik ze gezellig op mijn wasrekje gehangen, ziet er zo lief uit.
hey meid, ik ben gisteren ook begonnen met mijn babywas! en vandaag ook nog een deel! ik doe gewoon een bol in de wasmachine met vloeibare le chat in,ook doe ik nog wat waspoeder in ook van le chat! en het ruikt allemaal heel fris! ik was ze op wolprogamma dus zo'n 30 graden! groetjes