Misschien dat iemand mij kan vertellen welke kiddyboard op de quinny speedi kinderwagen past? Heb al wat rondgekeken op google maar kan er niet echt iets over vinden.
De buggyboard van Lascal past er perfect op. Alleen wanneer je de dreami (reiswieg) nog gebruikt dan is de plek om te staan erg beperkt, ongeacht welk plankje ook. Zodra je hem met de wandelwagen gebruikt hebben ze meer plaats om te staan. http://www.buggyboard.info/page.php?buggy=81 Speedi haald 9 van de 10 punten qua bevestiging en veiligheid. Kan niet beter dus.
Dat is wel een goede van die McDreamy Lijkt me inderdaad best wel krap: binnenkort maar eens uitproberen bij de Prenatal ofzo... Soms baal ik wel dat we de Quinny Buzz hebben en niet de Bugaboo - toen helemaal niet over nagedacht maar als je dat 'skatebord' of de kidsit / twoo ziet dan ziet het er toch wel een stuk handiger uit...
Achter de buzz past het Lascal kiddyboard ook hoor. En bij elke wagen is het moeilijk lopen hoor met zo'n plankje er achter. En dat plankje met dat zitje erop vind ik 10 x niks, je moet ten alle tijden achter je kind blijven staan omdat het gevaar zit dat je kind zijn evenwicht kan verliezen en zo achterover kukelt.
Ik heb op mijn bugaboo de kidsit, zat te twijfelen tussen die en die met de Twoo, maar die leek me zo onstabiel, zag mijn zoontje daar niet op zitten. Zag em ook niet staan op een plankje, leek me voor hem wel handig dat ie lekker kon zitten. Ben super tevreden over de kidsit. Helemaal niet onstabiel en van achterover kukelen is ook geen sprake.