puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linnel, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Onze dochter is erg onrustig en heeft wat moeite met slapen. Daarom wil ik een puckababy gaan gebruiken. Maar, hoe moet ik haar laten wennen?? Ze raakt compleet overstuur als ze in de puckababy zit...

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Geen ervaring met puckababy maar met pacco inbakerdoek. Het was een kwestie van een paar dagen volhouden hoe zielig ook...na een dag of 3 kon onze zoon er zich eindelijk aan toegeven en sliep hij een stukken beter

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ergo pouch bij ikbenmama.nl heeft ook super fijne inbaker zakjes. Je kan hun ook mailen super klantvriendelijk bedrijf kunnen jou heel goed adviseren. Hun adres post@ikbenmama.nl

Succes!

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou dan eerst proberen met de zomervariant van die Puckababy.
    Dus teddy gedeelte eruit en de mouwtjes afritsen.

5. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    ach ja.. en het ziet er vaak ook zieliger uit dan het is. Heb je al eens geprobeerd om iets lekkers op der speentje te doen als je haar in der (in noem het altijd dwangbuis) doet? dan heeft ze wat te doen en vaak door een smaakje worden ze afgeleid. Ik deed bv altijd een druppeltje infacol op der speen. smaakt een beetje citroen achtig. Mijn dochter kreeg het trouwens altijd voor elkaar om uit der dure puckababy te klimmen. ze wist al met 4weken haar armen vrij te krijgen. toen een goedkopere swaddle me inbakerdoek gekocht en daar kon ze niet uitkomen

6. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Maar ik vraag mij eigenlijk vooral af, hoe laat ik haar wennen? Laten huilen tot ze in slaap valt? Dat ga ik namelijk niet doen, dan huilt ze een paar uur, denk ik...

7. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Als ze in de puckababy onrustig is probeer dan eens met hydrofieldoeken in te bakeren, lekker strak. Wordt ze daar wel rustig van dan is de puckababy misschien alsnog te veel ruimte. Mijn dochter hoefde namelijk niet te wennen. Hoe oud is je dochter?

8. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de puckababy ook en zijn erg enthousiast :) Onze dochter wappert nogal met haar armen waardoor ze nogal onrustig slaapt. Het cb raadde ons inbakeren aan maar dat zag ik niet zo zitten. Ze slaapt zo graag met haar handjes bij haar gezicht en na 6 maanden mag het niet meer dus dan weer afleren... De puckababy is een goede tussenoplossing. Onze dochter hoefde niet te wennen, we deden haar in de puckababy en wiegde haar wat slaperig. Normaal kwam ze na 3/4 uurtjes voor de fles en nu komt ze na 5/6 uur. Ze heeft zelfs al een aantal keer tot 7 uur s morgens geslapen :)

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik zou ze niet laten huilen hoor, lekker bij je nemen als ze de puckababy aan heeft. hoe oud is je dochtertje?
    misschien is het even wennen dat ze er strak in zit?
    mijn zoontje heeft er ook lang in geslapen, hij vond het heerlijk! en wij vonden het heerlijk dat hij zo goed sliep :D

10. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Onze zoon heeft vanaf 4 weken tot 6 maanden in de puckababy gelegen en hij hoefde niet te wennen. Ideaal!! Maar ik zou ze niet laten huilen, misschien even wiegen als ze al in de puckababy ligt?

11. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ze is nu 7,5 week. Ik heb het twee keer geprobeerd. Ik heb haar in bed gehad, in de kinderwagen naast mij en bij mij op schoot. Ze valt zo af en toe in slaap, maar wordt snel weer wakker en raakt opnieuw overstuur..

12. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn met 3 wk begonnen en ze hoefde dus niet te wennen aan de puckababy, maar dat kan dus aan d'r leeftijd liggen. Het punt met inbakeren is naast de baarmodergevoel, dat ze zich niet kunnen bewegen en het uiteindelijk opgeven en dus gaan ontspannen. Je zou dus kunnen proberen een strakkere inbaker methode te gebruiken. Dat lijkt zielig maar ik weet dat mijn nichtje er echt baat bij had, dan kon ze echt even zich helemaal overgeven.

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ingebakerd met de pacco-doek, zit strakker dan de puckababy, en werd als veiligste aangeraden door het CB.. (We mochten van het CB ook een doek lenen om te proberen). Onze dochter hoefde er eigenlijk niet echt aan te wennen.. Sliep gelijk veel beter door omdat ze zichzelf niet wakker maaide.. Bij een volgende zou ik er veel eerder mee beginnen als er weer dezelfde problemen zijn, onze dochter was toen al een week of 11..

Deel Deze Pagina