Hoi allemaal, Na een meid verwachten we nu een jongen,helemaal leuk maar wel heel anders.Weet niet zo goed waar ik voor kleertjes moet kijken.Heb al wel gezien waar ik de kleertjes ga kopen voor als hij groter is maar ben op zoek naar leuke/mooie hippe jongenspakjes voor bij de geboorte,iemand tips?Bedankt.
Ik heb de eerste pakjes gehaald bij Prenatal, maar bij de Hema hebben ze ook erg leuke pakjes voor jongens! (Die ik dus ook ga halen )
Prenatal, Hema, C&A, H&M allemaal super leuke jongenskleertjes Jayden zijn eerste pakje kwam bij de C&A vandaan.
Ok bedankt zeg!En nog een vraag,ons kereltje wordt in de zomer geboren,wat zal ik dan kopen?korte mauw,lange mauw??Allebei?
kort en lang, je weet niet hoe warm het wordt. Je hoeft niet super veel kleertjes te halen hoor, kan je daarna ook doen, zo deed ik het tenminste. Ben ik wel blij mee want ik had 1 pakje van mt 50 gekocht maar kon hij dus never nooit in toen hij werd geboren hihi
Ik zou lange mouw kopen voor jullie kleintje, vooral de eerste paar weken lijkt me ( althans dat zou ik doen ivm tempratuur van de kleine). Ik heb hele leuke stelletjes gehaald van noppies, vond en ik vind het een super leuk merk. Blijft ook mooi na wassen
Ik heb 2 hele leuke, stoere pakjes.... één van noppies, en één van imps en elfs voor een jongen voor net na de geboorte. Daarna nog een paar witte, in combinatie met grijs, donkerblauwe mutsjes... En voor een paar weken later shirtjes en polo's van Z8 en Lief! Maar nu nog mijn babyboy... (Ben een paar dagen over tijd)
Mijn favo jongenspakjes zijn van Noppies, babymexx en Esprit (op tijd beginnen met inslaan = profiteren van aanbiedingen). Stoer en ook lief, helemaal mijn ding Hema heeft ook erg leuke dingen amar valt wat groot vind ik voor in het prille begin.
Ik heb vrij veel van Noppies en van Mexx. Het meeste ook gewoon met lange mouwen, als het erg warm is kan je altijd alleen een romper met bijvoorbeeld een korte mouw aan doen
ik heb nog een leuk setje te koop van name it! ook lekker voor de zomer, wel lange mauw, maar niet heel dik , lekker luchtig broekje en mooi wit. voor interesse maar even pben.
Bij Bennetton hebben zo ook hele stoere pakjes...niet duur en blijven echt het mooist. Kun je tegenwoordig ook bij de V&D kopen, trouwens...
Voor pasgeboren baby's vind ik de pakjes (uit één stuk) van Petit Bateau ook super. Is misschien niet stoer, maar moet zo'n baby nou gelijk al stoer zijn, omdat hij een jongetje is? Dat kan z'n hele leven nog Ik zou wel iets met lange mouwen nemen, zodat de armpjes bedekt zijn. Maar dan een leuke romper, zodat er niet nóg een laagje overheen hoeft als het erg warm is. Waarschijnlijk is het het meest praktisch om zowel lange, als korte mouwen te hebben.
Je kan hele leuke jongenskleding scoren op www.kleertjes.com erg leuk en zelfs uit de 'vorige collecties' kan je leuke dingen met korting kopen!
Wij hebben een pakje van de prenatal als eerste pakje gekocht. Verder kocht ik vaak kleren bij de H&M, V&D, Bertus ten hoor (Verkoopt just small voor de kleine mannen en Akmo voor de wat grotere mannetjes) en de Prenatal.