Adresstickers voor op enveloppe geboortekaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door botervliegje, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Sorry, ben hier een beetje aan het spammen met mijn vragen :)...

Maarreh... ik ben op zoek naar leuke adresstickers die je zelf in de laserprinter kan doen. Ik kan op internet wel leuke stickers vinden, maar dan moet je toch weer zelf aan het schrijven... Heeft iemand een leuke tip voor me? Zouden ze dit anders ook bij Bruna hebben of zo? (kan zelf niet kijken, moet sinds 3,5 week rust houden van doc)

xxx, Botervliegje

2. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
  3. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks, was hier ook al op gestuit. Maar volgens mij kun je maar één adres aangeven en ik ben op zoek naar echte vellen die door de thuisprinter kunnen zeg maar...

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb ze bij de jongste zelf gemaakt. Heb sticker vellen bij de bruna gehaald, gewone witte. Daarna in word kolommen gemaakt ter grote van het etiket dat ik wilde. Deze geel gekleurd en het zwitsal poppetje erop geplakt. Leuk lettertype gekozen en alle adressen invoeren. Toen was het alleen nog een kwestie van printen en opplakken.

5. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dat is slim, Majel! Heb alleen geen kleurenprinter, maar even denken wie dat in de buurt heeft...

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik heb het ook zelf gedaan. Bij boekhandel etiketvellen gekocht en via word een bestand aangemaakt. Daarvoor bestaat in Word een speciale optie zodat je het juiste format krijgt (avery-grootte). Voert te ver om het hier uit te leggen, ff google-en en je vind wel hoe dit werkt.

Ik heb een achtergrond van het kaartje gebruikt voor achtergrond op de etiketten. Heb ik via de drukker opgevraagd (hebben daar een kaart laten ontwerpen en drukken). Zelfde lettertype gebruikt.
    En inderdaad met kleurenprinter zelf geprint.
    Was erg mooi!

7. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Inderdaad! Heb een Excel-bestand, dus samenvoegen in Word is helemaal easy als je weet wat voor Averyformaat 't vel is inderdaad. Heb het plaatje van de muursticker op de babykamer erop gedaan. Staat leuk! Ga hubby maar lief aankijken of 'ie het op z'n werk wil printen.

Deel Deze Pagina