Hoi, wij hebben een slaapzak voor in de maxicosi en voor in onze mura 4 gekocht. Mijn vraag is wat jullie ervaring hiermee is. Ik zie namelijk veel vaker mensen die er een dekentje in leggen. Liefs Luna
ik heb de voetenzak voor de maxi cosi, vind het een handig idee, mijn collega heeft hem ook en zei dat het veel handiger is als los dekentje Voor in de wandelwagen wil ik een wikkeldoek (wrapper) van lodger aanschaffen, geen geklooi met dekentjes en lakentjes, en toch goed warm!
Wij hebben wel de voetenzak voor de maxi cosi (autostoeltje) gekocht maar niet voor onze mura 4. Hij lijkt mij niet heel handig. Ik ga ook een lodger kopen en als het kindje volgend winter in de mura 4 zit koop ik denk ik een skipakje. Dit leek me makkelijker dat de voetenzak van de mura. Bij H&M hebben ze al hele leuke skipakjes hangen.... een beetje vroeg voor mij om te kopen maar ik stond wel in twijfel.
Die voetenzak voor de maxicosi lijkt me sowieso ook wel makkelijk. Twijfel of ik die voor in de kinderwagenbak ga gebruiken. Ik weet eigenlijk niet eens meer welke ik waarvoor moet gebruiken...Die met de losse beentjes is toch voor in de maxicosi?
welke bedoel je? je hebt nml. bij de maxicosi een bijpassende voetenzak, die is gewoon uit een geheel, die maak je vast doordat je de gordels erdoor heen steekt. de voetenzak is dus ook van het merk maxi cosi Maxi-Cosi Cabriofix | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump dan heb je de een wikkeldoek, sommige daarvan kun je ook in een maxi cosi gebruiken, zoals de babynomade en de lodger bunker, omdat daar gaten inzitten om de gordeltjes doorheen te steken. Maar voor in de wandelwagenbak heb je aan een gewone wikkeldoek genoeg, want die hoef je niet nog eens vast te maken met gordels
O inderdaad die hebben we voor in de maxicosi. Deze hebben we bij de kinderwagen gekocht voor in de kinderwagenbak: Maxi-Cosi Mura Voetenzak Tango Red 2009 | Kinderwagens | Baby-Dump
@luna: Ja die hebben wij ook. Wij hebben de slaapzak bij de wagen gekregen...........was een aanbieding en ik denk wel dat we hem zullen gebruiken. Ook hebben we de voetenzak bij de maxicosi gekocht omdat we een oktober kindje krijgen is dat denk ik wel erg makkelijk............hoef je niet altijd de wagenbak mee te nemen
Ik vond een voetenzak veel fijner, omdat die vast zit aan de maxicosi. Los dekentje schopt kind in een onbewaakt ogenblik weg, daar had ik geen zin in
De voetenzak van deze link is voor in de wandelwagen. Niet voor in de bak. Vanwege het stuurtje van de wandelwagen heeft deze voetenzak beentjes eraan.
Hallo allemaal Ik heb een baby relax van de baby dump kan je daar misschien de voetenzak van de maxi cosi in doen???