Hallo iedereen, Welke slaapzak zouden jullie verkiezen, van merk Babydump zelf (zie voorbeeld) of merk Jollein (zie voorbeeld)? Welke zijn kwalitatief het beste? En voor een slaapzak in de winter, best zonder mouwen of met mouwen? Ik zou eerder denken zonder mouwen te nemen, zo'n kleintje draagt sowieso toch nog een rompertje/slaappakje in zo'n slaapzak en anders lijken me die mouwen zo dik te worden?
Goede vraag, zat er ook mee, haha. Ik ga voor zonder mouwen, maar ons meisje wordt in maart geboren, dus hoop dat de ergste winter al geweest is. En dan inderdaad met een pyamaatje met lange mouwen. Qua welke je moet nemen: ik zou gaan voor degene die je het leukst vindt, haha.
Hier ook de hema met afritsbare mouwen. Mijn zoontje is nu bijna een maand en slaapt er heerlijk in (zonder mouwen, die zijn nog te lang).
Hier ook een winter slaapzak met afritsbare mouwen van de hema vind ze echt super. Nu maat 68/80 zoon is bijna 5 maanden. Ze hebben slaapzakken in kledingmaat en ook voor newborns.
ik zou zowiezo kiezen voor met mouwen, evt afritsbaar. dan scheelt het een laag eronder. hier dan altijd een romper, en als het heel koud word een pyamajasje maar dat niet snel eigenlijk. mijn zoontje heeft een witte met afritsbare mouwen van jolien en die is heel fijn en goed. heeft hem nu al een jaar en nog niet kapot ofzo...
Ik vond Hema eigenlijk niks: veel te smal waardoor dochter zich er vast in draaide. Ik gebruikte altijd die van c&a. Ook met afritsbare mouwen. Al heb ik de mouwen op 2 jaar eigenlijk nooit gebruikt.
Ik heb bij m'n eerste kindjes ook die van hema gebruikt, handig met mouwen die afgeritst kunnen worden.