Hallo, Wie kan mij vertellen waar je (voor een leuke prijs ook nog) slaapzakken kan kopen met de rits aan de zijkant? Ik heb namelijk een buikslaper en dan lijkt me die rits niet zo prettig liggen. Daarnaast kun je de slaapzakken met de rits aan de zijkant vaak helemaal openklappen wat weer fijn is met verschonen. Groetjes Kim
Bij Ikea volgens mij! Maar bij ons ook een buikslaper en die heeft volgens mij echt geen last van die rits! Denk dat jij dat ervan maakt, maar dat die kleintjes dat amper merken hoor!
Min zoontje slaapt ook altijd op zijn buik en ligt in een gewone slaapzak. Volgens mij heeft hij er inderdaad echt geen last van.
Idd hier ook een buik/zij slaper en heeft gewoon zn slaapzak aan! Volgens mij heeft hij daar geen last van, anders kan je de slaapzak andersom proberen ?
Gewoon andersom aantrekken, doe ik bij allebei mijn kinderen en dat gaat prima, met alle merken slaapzakken.
Ook verkrijgbaar in Duitsland bij de KiK voor een paar euro! Zijn inderdaad wel handig omdat je ze helemaal kunt openklappen! Hier ook een buik-zij-rugslaper maar lijkt met een normale slaapzak geen last te hebben ervan!