Onze oudste zoon staat op de foto met bijna 1 jaar en de 2 boventandjes door, stond zo schattig. Onze dochter nu, van bijna 4 1/2 maand, had twee ondertandjes door net voor ze 4 maanden was, dat vonden we al behoorlijk vroeg. En nu vanmorgen met 4 1/2 maand zie ik de twee boventanden ook door Ik wist niet wat ik zag! En boven ernaast zie ik ook weer twee puntjes erdoorheen schijnen! Wie heeft dit ook gehad met haar kinderen? Is dat erfelijk bepaald?
Hier komen de tandjes ook door! Ik vind het ook heel vroeg maar ja, wat doe je eraan Geen idee of het erfelijk bepaald is, die van mij is iig met alles mega vroeg. Rollen, voetjes in de mond, nek is al supersterk, groeit als een speer. In 4 maanden al 10cm... Ze hebben er zelfs een aantekening van gemaakt bij CB dat ze dat in de gaten houden.
Hier de eerste tandjes met 3.5maanden. Nu heeft ze er al 6 4onder en boven de 2 hoektanden. En de 2 voortanden komen er ook al bijna door. Het kindje van schoonbroer en zus is 14 maanden en heeft al vanaf 11 maanden al zijn tanden.
Even off topic... Sorry @ blije doos Is 10 cm zoveel dan? Mijn ventje is 3,5 maand en is tot nu toe 13 cm gegroeid... Heb er niks iver gehoord
Die van mij had met 2,5 maanden zijn eerste ondertandje en hij heeft er nu al 9... Ik vraag me soms af waar mijn baby'tje gebleven is
Mijn jongste heeft nu 6 tandjes. Enorm snel vind ik het. En hij heeft allemaal bobbels in zijn mond, echt heel zielig... Ikzelf had precies net zoveel tanden, dus hij heeft het niet van vreemd.
Ik lees soms dat als ze snel tanden hebben, ze vaak ook vlug met de verdere ontwikkeling zijn. Onze dochter is inderdaad erg snel met alles, zonder opscheppen hoor, (ik haat die concurentiestrijd onder sommige moeders ) Deze meid rolt al van buik naar rug en maakt al kruipbewegingen en komt daarmee ietsjes vooruit... Dus het zou kunnen kloppen.
Mijn dochter had ook vroeg tanden en met 14 maanden had ze al haar tanden en 4 kiezen (de andere kiezen komen later geloof ik). Ziet er leuk uit zo'n klein meisje met een mond vol tanden hihi!
Ze volgen ongeveer het ritme met tanden krijgen, van 1 van de ouders.. Ons zoontje volgde zijn vader; met 11 maanden 2 ondertandjes.. Nu zitten we op 6.. En ondanks dat hij laat tanden kreeg, kon hij wel al vroeg omrollen, zijn hoofdje omhoog houden etc. Ik persoonlijk denk dat zoiets niet klopt.. Maar dat denk ik he!
Bij mijn dochter duurde het tijden voordat er iets begon. Roan heeft al 6 tanden. Ik ben ook helemaal verbaasd!
Ja inderdaad! Hier na 3 maanden eerste tandje, nu 4 onder en boven komen er 2 door. Ik vond het eerste tandje zo snel best jammer, het gaat namelijk allemaal al zo snel..
mijn meisje is net 4 maandjes(2 weken en 5 dagen te vrneg) en haar tandje komt ook aan de onderkant door,ze is er ook jengelig en hangerig bij,vieze stink spuitluiers. En niet willen eten. Ook zij ontwikkeld zich snel,en ze is al 17 cm en 5 ilo gegroeit in 4 maanden. Waar zijn de baby's gebleven? Die van mijn nichtje is van nov 2011 en kreeg haar eerste 2 tanden begin jan. Met 1,5 maand oud. Nu bijna 5 maanden oud en ze heeft er nu al 7.
Ja hier precies hetzelfde. En ook niet om op te scheppen Misschien praten die van ons wel pas na 2 jaar
Hier mijn zoontje kreeg ook met 4 maand zn tanden 2 tegelijk inmiddels heeft hij er al 8!!Terwijl zn tweeling zusje t gewoon nog met 2 ondertandjes doen moet hihi
Herkenbaar! Onze dochter had voor haar 4e maand al 2 tegelijk onder door....ze is net 8maand gworden maar daarvoor had ze al 8 tanden door.. Ze hoeft alleen nog maar haar hoektanden en haar kiezen... En ook steeds per 2...en ook nog s geen kik gegeven Ik vind het snel maar ook knap! maar met andere dingen loopt t weer wat anders...ze zit nog niet enzo wat ik dan weer van anderen hoor dat ze al bijv lopen ed.. Kan me dr niet zo heel druk over maken...alles op haar tempo
Met 3,5mnd kwamen de eerste 2 tandjes en de rest volgde snel. Met 1 jaar moest hij nog alleen zijn achterste kiesjes krijgen.... Dus ook hier ging het als een sneltrein!