bleh!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door illuminate, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ons zoontje van bijna zes maanden had vorige week 2 wen-"uurtjes" bij het KDV. Hij is sinds vorige week donderdag verkouden, en had vanochtend koorts 39.3, 's middags 39.7 en nu 38.6. Hij brabbelt nog wel (hij is dus niet lusteloos), maar hij is wel wat hangeriger. :(
    Hebben julile kindjes ook ooit eens koorts gehad, om wat voor reden dan ook. En wat deden jullie hieraan? Tips? :(:
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    2 weken gelee had Justin koorts (39.5) en was niet lusteloos, niks. We deden er niks aan en wachtten t af. Na n dag had hij alleen nog maar verhoging dus..
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Gaat ook erg rond hoor de verkoudheid. Pas als ze ook suf zijn en de gehele dag slapen dan moet je wel naar de huisarts gaan en bij 3 dagen hoge koorts en bij 40 graden direct naar de HA.
    Maar goed zolang het zo blijft zou ik het ook afwachten en een zetpilletje geven.
     
  4. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark had vrijdagmiddag al verhoging: 37.5. Zaterdag weet ik niet; hij was toen bij mijn zusje. En vandaag dus weer verhoging / koorts. Ik wacht het nog effe af.
     
  5. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    O ja, Mark wilt nu ook weer zijn late avondvoeding, en 's nachts komt hij ook. Soms drinkt hij veel, en soms weinig. Herkennen jullie dit ook?
     
  6. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    tamer had een keer 1 week lang keel ontsteking en huilde heel veel. Hij had erg honger maar kon niet eten omdat zijn keel pijn deed. Hij was ook verkouden, hij had koorts en hij had diarree.

    Na 2 dagen kreeg hij paracetamol zetpillen en antibiotica en na 2 dagen was het over. arm kind.
     
  7. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ook mathijs is net aan het wennen op het kdv en direct ziek geworden. Hij zat met paracetamol op 39.5. Bij de hap geweest en het blijkt een virale keelinfectie te zijn. doen ze niks aan, alleen maar paracetamol geven. Hij wil ook niet eten, alleen maar drinken. Geeft verder niet als ze maar blijven drinken. Hij heeft inmiddels wel druppels gekregen om te gaan slapen, omdat hij al twee dagen en een nacht niet had geslapen. Afgelopen nacht heeft hij dus redelijk geslapen en nu zakte de koorts ook naar de 38.5. Veel laten drinken dus, paracetamol geven en neusspray!
     
  8. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem heeft ook één keer koorts gehad. Een zetpilletje en de volgende ochtend was het over. Ikmerkte het pas toen ik hem oppakte dat hij warm aanvoelde. Voor de rest kon je het aan hem niet merken.

    @illuminate: sem huilt ook 's nachts weer, misschien een sprongetje?
     

Deel Deze Pagina