ik ben opzoek naar een goede slaapzak met lange mouwen, liefst ook nog 1 waarvan de mouwen eraf kunnen, en natuurlijk niet al te duur. nu had ik laats 1 bij de hema gekocht, aangezien de andere daar ook vandaan kwam(68/80) alleen deze is 86/114, en voor onze uk (maat 68/74) veeeeeeel te groot. ik heb een aantal leuke gezien, maar om nu 100 euro er voor uit te geven, vind ik een beetje te. bij babyplanet hele leuke slaapzak gezien, alleen zonder mouwen en heel dun, delfsblauw
Ik heb er 2 weken geleden 1 gekocht bij de wibra. Kost maar een paar euro! De kwaliteit is niet denderend, vorige winter heb ik dr daar ook eentje gekocht, en gaat niet echt jaren mee.. maar okay, moet je ook niet verwachten voor 6 euro! De mouwen kunnen er makkelijk af, en is heerlijk zacht!
Bij Prenatal hebben ze verschillende, daar heb ik er voor mijn dochtertje ook een gekocht. Daar hebben ze lengtemaat 90, denk dat dat wel goed is voor hem. Oja de mouwen kunnen er ook af.
wibra! Hema idd, maar die vind ik zo saai.. Dan heb je nog de prenatal, altijd leuke patroontjes maar zo iets van rond de 25 euro. En dan zou je kunnen kijken bij de hans textiel en de zeeman...hebben ze vaak ook wel aanbiedingen maar niet altijd. En zag vorige week geloof ik aanbieding van kruitvat..die vond ik altijd wel fijn..maar zijn geloof ik zonder mouwen. Anders heeft V&D er ook nog..zijn wel vaak wat dunner. Groetjes, Miranda
ikea?? mijn moeder had er wel 1 weg, maar dan zonder mouwen (groningen) marktplaats, alleen als ze nieuw zijn, liever geen2de hands (speelgoed maakt me niks uit, maar slaap dingen wel)
Wibra heeft goede slaapzakken! had vorig jaar bij prenatal weg en die heb ik beide terug gebracht omdat van beide de rits binnen 1 week kapot waren... waardeloos daar haal ik ze nooit weer weg. Heb nu die van de Wibra en 1 van het kruidvat en 1 van de bentex en deze bevallen mij alle 3 heel goed! (nooit kapotte ritsen )
Ik kan ze op de site van ikea niet vinden met mouwen, jullie wel? Misschien kijk ik weer met mn neus namelijk..
prenatal koop ik de slaapzakken. ik bewaar altijd netjes de bonnetjes, ik heb er al eens wat mee gehad met de rits dat ie niet meer goed was, ik ging terug en kreeg zo een nieuwe terwijl er alllaaang geen garantie meer op zat!!!! wat een goede service.
Je kan eventueel ook bij de hema online kijken want als ik het goed begrijp zoek je de juiste maat. Wij hebben er 2 van de hema 1 leuke blauwe met autos erop en 1 witte. De mouwen kunnen er ook vanaf. Anders inderdaad Ikea of Prenatal. V&D heeft ze trouwens ook
hema blijft toppie, bij ons meisje zijn alleen de mouwtjes te lang dus die slaan we om. Pas ook bij ter stal een mooie en lekker dikke slaapzak gekocht met afritsbare mouwen. Ziet eruit om in te kruipen kostte ongeveer 20 euro.