hallo ik ben opzoek naar een slaapzak met langemouwen kleur maakt mij niet uit. liefst maat 80 of 90 cm mag ook groter misschien dat iemand er nog 1 heeft liggen voor een leuk bedrag. want momenteel geen geld voor een nieuwe. bedankt.
Wat is een leuke rpijs, ik denk dat een kleine prijs + verzendkosten duurder is dan een nieuwe. Bij de Pré heb je ze al met afristbare mouwen voor 17 euro. Als je er een moet verzenden ben je al 7 euro verzendkosten kwijt.
Ik heb alleen nog een kleinere maat over, onze Demi draagt denk ik dezelfde maat als jullie Demy op het moment
Hoi Ze zijn volgende week maandag in de aanbieding bij de Wibra! Voor maar 6 euro per stuk! Maar dan moet je wel eigenlijk echt maandag gaan want anders is het vaak op als ze daar iets in de aanbieding hebben. De folder kan je online kijken op www.wibra.nl , ze hebben allerlei babyartikelen in de aanbieding. Succes.
Ze zijn ook in aanbieding bij hema voor 11 euro en je kan 15% plakken van de week stickers zitten in de folder. Maar misschien ben je al geslaagd.