Ik vraag me af wat handig is ; Een groot aankleedkussen of een kleine? Is een grote overbodig en kan het net zo goed met een kleine of is het toch wel heel handig, zo ja waarom dan? Misschien is er iemand die hier ervaring mee heeft. Als groot aankleedkussen gaat mijn voorkeur denk ik uit na die van Kidzimpulz, maar ik hoor graag ervaringen van iemand anders? Alvast bedankt!
Hier hadden we altijd een kleine. Nadeel daarvan vind ik dat ze gauw stuk zijn. Mijn zusje heeft zo'n xxl kussen en die ziet er een stuk steviger uit. Dit keer gaan wij wel voor zo'n xxl kussen
Hier een van kidz impulz, vind het best prettig in gebruik, omdat er zo'n diepe kuil in ligt heb er een met een leuke print erop, dus geen hoes erbij gekocht, kreeg er wel een badstof band bij voor tegen de ongelukjes, maar heb er gewoon een hydrofielluier op liggen, zodat de kleine tenminste niet op het plastic ligt vind het ook erg handig dat ik haar zo kan leggen, dat ze met haar hoofdje wat hoger ligt tijdens het verschonen, erg handig vanwege haar reflux
Ik heb een normaal wit aankleedkussen van de Hema. Deze is prima en is niet te klein of te groot. Volgens mij kostte deze een tientje?! Met printjes etc. vind ik overbodig aangezien er hier toch altijd een aankleedkussenhoes plus een hydrofiel omheen zit. Enkel een hydrofiel vond ik niet zo prettig (dat ding verschoof teveel waardoor ze met de blote billen op het koude plastic lag).
Dan ga ik hem toch maar bestellen denk ik die van kidzimpulz, ik wil dan eigenlijk de limited edition die in het zilver...
Onder de hydrofiel luier ligt nog wel zo'n moltondoek, daardoor schuift ie niet (of iig een stuk minder).
Dat is inderdaad ook een goed idee! Onze dame trapt de boel namelijk constant opzij. Vandaar dat ik maar een stapel hoezen heb aangeschaft.
Hier een normale van de Prénatal, bevalt prima! Volgens mij een standaard maat. Die van de Hema is idd maar 10,-. Maar hij leek mij zo breed, of keek ik er nou raar naar? Past elke standaard hoes omheen?
Het eerste jaar had ik eentje van de Hema, tot ik op de Jonge Gezinnenbeurs op de verschoonplek haar op zo'n Kidzimpuls ding kon verschonen. Daar paste ze een stuk beter op, lekker groot en een stuk langer. Toen was er gelijk een beursaanbieding en hebben we er eentje besteld. Voor mijn zoontje heb ik die al vanaf de geboorte gebruikt. Heb hem nog wel een keer bij moeten vullen, want hij werd erg plat.
Wij hebben zo'n standaard ( van bv de hema ) kon ook geen grotere kwijt op de commode. En nooit problemen mee gehad.
Ik ga die van kidzimpulz toch maar halen, ik heb een hele grote commode 160 breed en ook erg diep, en het zo n groot kussen lijkt me met een tweeling toch ook wel handig.. Super bedankt voor de reacties! Ik zag trouwens op hun site ook dat ze boxkleden op maat maken, heel handig voor mijn 2ling box!
ow je krijgt een tweeling. zie ik nu pas. Dan is een groot kussen idd wel handig. Niet alleen voor op je commode. wij hadden Levi in het begin ook wel eens lekker op ons bed liggen. En dan op het aankleedkussen onder een lakentje. Lekker samen tutten op bed.
Misschien een goede tip om meerdere aankleedkussens aan te schaffen zodat je niet elke keer naar boven hoeft te lopen voor het verschonen. Ik heb er vier. 1 op de kinderkamer, 1 op de badkamer, 1 in de woonkamer en 1 in de keuken. Ik vind het in iedergeval superhandig.
dan zou ik er geen 4 van kidzimpulz aanschaffen, dure grap wordt dat dan hahah heb zo'n grote in de kinderkamer een goedkope commode van de ikea op de badkamer en in de woonkamer verschoon ik haar op een boxkleed op de eettafel (heb 3 boxkleden, dus altijd een extra)
Ik wist ook niet dat er verschillende maten waren. Had ik me nooit in verdiept. Wij hebben dus een kleintje wat inhoud dat mijn redelijk uit de kluiten gewassen zoontje regelmatig keihard met zijn hakken op de commode klapte omdat hij al snel langer was dan de lengte van het aankleedkussen. Nu is hij helemaal kapot dus ga ik ook maar eens kijken voor een grote.