Wie heeft een goede ervaring met het babydorm kussen? Onze zoon heeft een afplatting door op de rug liggen en voorkeurshouding. Ik heb vandaag het kussen besteld en hoop dat het helpt. Ik hoor graag ervaringen!
Wij hadden een lovenest kussentje voor ons zoontje. Uiteraard werd het kussentje alleen gebruikt onder toezicht. Het heeft hier zeker geholpen. De kinderfysio had er zelf nog nooit van gehoord en stond ook te kijken van het resultaat.
Ik zie dat dat een beetje hetzelfde idee is, wat fijn dat het bij jullie hielp. Ben zo benieuwd of het bij onze zoon ook gaat werken. Fijn om hier positieve verhalen over te lezen
Een terecht opmerking van Ansje1982 over toezicht houden als je kindje op zo'n kussentje ligt. Iedere combinatie van een kussen en een jonge baby levert namelijk het risico op wiegendood op, als een baby met zijn of haar gezichtje tegen het kussentje aankomt. Groet, Angela VeiligheidNL
Ik heb er ook goede ervaringen mee! Heb mijn zoontje altijd alleen op het kussentje laten slapen als ik er bij zat etc. Niet snachts Hoop voor jou ook op positieve resultaten
Bij mijn dochtertje heeft het ook gewerkt. Ik gebruikte het ook 's nachts. Maar zij had ook een spreidbroekje en kon daar door niet rollen en dus ook niet met haar gezicht in het kussen komen. Anders had ik het alleen overdag gebruikt.
Klopt. Zelfs kinderfysio's raden het ten zeerste af om 's nachts zo'n kussen te gebruiken. Baby's kunnen er zich in vast rollen en als jij dan net lekker diep ligt te slapen......... Hier mochten we dat kussen van de kinderfysio alleen overdag onder toezicht gebruiken.
Bedankt voor jullie reacties! Hier begin ik ook het resultaat te zien, heel blij mee, wat een goede uitvinding