matras

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lennylenn, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallooo

nog een paar kleine spulletjes kopen en dan is de babykamer helemaal klaar voor gebruik.
    nu hebben we een heel leuk ledikantje voor ons kindje maar moesten nog een matras kopen. dus ik alvast rondkijken voor een goed matrasje..alllen schrok ik heel erg van de prijzen!!! ik was in de prenatal en zag een hele goeie maar dat ding kostte 280 euro :confused: zijn alle matrasjes nou zo duur en moet ik me er maar bij neerleggen of was dat en beetje overdreven duur?

ik wil niet te krenterig zijn en opzoek gaan naar een matras van 5 euro ofso, het moet wel een hele goeie zijn maar bijna 300 euro vind ik toch net teveel.

iemand iedeetjes wat een redelijke prijs voor een babymatras is?

alvast bedankt (K)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    280 euro is veel hoor! Waar ik werk is het duurste matrasje voor een ledikant 159.95. En dan heb je het aerosleep matrasje. Maar goedkopere opties zijn er ook nog. Er staat ergens nog een topic met de naam welk matrasje geloof ik daar hebben een aantal meiden matrasjes beschreven die stukken goedkoper zijn en gewoon goede matrassen.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vraag me af wat er dan zo geweldig aan is? Leenbakker heeft ook prima matrasjes en prenatal ook trouwens in een goedkopere klasse.
    http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=37855

dit lijkt mij ook gewoon hartstikke goed! Anti mug, bescherming tegen huismijt (hebben heel veel matrasjes hoor tegenwoordig) en 10/11 cm dik.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat is al een goed matrasje. Een gewoon polyether matrasje niks mis mee.

5. lennylenn

bedankt voor jullie reacties!! :D

dacht dat het een mij lag en dat het een standaard prijs was voor een matras.
    moet vanmiddag toch bij de prenatal wezen dus ga ik gelijk opzoek naar dat matrasje want die lijkt mij idd ook heel goed.

nogmaals bedankt hoor :D

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Nou echt waar, nog in geen 280 jaar dat ik dat er aan uit zou geven!

7. lennylenn

hahahahahahahaa

dat poppetje lijkt op mij...zo stond ik er ook bij toen ik de prijs zag!

Deel Deze Pagina