slaapzak open ritsen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Poohbeer2, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Nu ik er wat langer over na denk. Bij Aaliyah's matrasje zat idd het lipje apart geleverd van het tijk om te voorkomen dan een kindje het matras open ritst en de vulling opeet ofzo. Dan kan ik dat innetje wel gebruiken voor haar slaapzak.
    Hmm, zat er wel een pinnetje bij of stond er dat je m open kon ritsen met een paperclip. Ik ga eens op zoek naar dat briefje dat er bij zat...

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Grappig, onze dochter stond net ook rechtop in bed met de slaapzak open. Ze had hem helemaal opengeritst!! Gelukkig pas toen ze weer wakker was. Maar inderdaad binnenstebuiten of achterstevoren is een oplossing.
    Wij hebben een straalkacheltje op haar kamer gezet zodat het constant 18 graden is. Misschien een beetje verwennerij maar het was laatst 14 graden op haar kamer en toen werd ze 's nachts steeds wakker. Het straalkacheltje gaat vanzelf aan en uit, is best handig.

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @ sukkie: Even over je straalkachel, maar gaat dat ding op elektriciteit? Let je dan wel op de jaarafrekening volgend jaar....
    Die dingen kosten in de winkel niet zoveel, maar je stroomrekening...

Wij hebben bij Aaliyah de kachel niet meer aan. 's winters soms eventjes om even de kou uit haar kamer te halen. Maar 's ochtends is het daar zo weer koud. Ze heeft een warme pyama, een winterslaapzak en een dekentje. Dat moet goed zijn (als ze niet haar slaapzak uit trekt).

Share This Page