newbaby vs babydry+bv

Discussie in 'Verzorging' gestart door fafje, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Ja weer een luier topic..

maar had eerst van pampers telkens Newbaby mt 1...meneer zit nu in maat 2 had al van newbaby maat 2 in huis..maar manlief ging nieuwe luiers halen en kwam terug met Babydry....zijn die net zo goed??? ook met spuitluiers ;)

kunnen die ook tegen een nacht 'doorslapen"..

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.996
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    de newbaby is dikker en voor mijn gevoel ook iets groter. Hij sluit mooier om de beentjes in elk geval, daardoor hebben we minder ongelukjes.
    Volgens mij is de babydry dunner zodat je kindje er minder last van heeft ... heb wel het idee dat die luier eerder zn verzadigingspunt bereikt ;)

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben we een keer precies hetzelfde meegemaakt. Ik vond toen Morris nog zo klein was new baby 2 veel fijner dan babydry. New baby sloot naar mijn idee beter aan en was wat zachter en dikker dan baby dry.

Nu gebruiken we trouwens wel altijd baby dry en die houden het de hele nacht zonder door te lekken.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

geen probleem heb het toen de tijd bij ons in etos gevraagd wat het verschil was behalve het feit dat er in de gewone baby dry meer in zitten, werd mij verteld dat de new baby een extra absorptie strook heeft zitten voor de dunne ontlasting, nou ik zal je zeggen vouw ze beide open en hou ze in het licht die baby dry heeft een veel groter absorptie stuk en je hebt er meer in een pak zitten en doorlekken is hier nog nooit gebeurd ;)

5. Bri

Bri Niet meer actief

ik vond eigenlijk de new baby iets fijner voor de spuitluiers, maar ja, er kwam een moment dat maat 3 van new baby te klein werd en m´n kindjes nog steeds alleen maar bv kregen (met de bijbehorende poepproductie). En eigenlijk heb ik met baby dry (en active baby) helemaal niet meer ongelukjes gehad dan met de new baby. Dus je kunt ze prima gebruiken!

6. fafje

fafje Niet meer actief

hey dames, thanks voor de reacties...ik heb ze nu beide uitgeprobeerd....op zich is die newbaby groter lijkt wel...maar is de poep alsnog via het ruggetje gegaan :p...tot 2 x toe...

en net met de babydry een spuitertje gehad...en alles zat er keurig in...ze voelen ook zo dun dat ik het van de buitenkant niet voelde..wel fijn vind ik...
    Plas kunnen ze beide goed aan...na een lange nacht...alleen bij de newbaby ruikt het meer ....das nie zo lekekr 's ochtends

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Oh dat herken ik, ik denk heel vaak dat Simone een poepluier heeft maar dan is het alleen een plasluier, in de new baby dus.

Deel Deze Pagina