met een baby naar een bruiloft.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toerist18, Feb 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben vh zomer de hele dag een bruiloft, nou zit ik te denken, meenemen of bij oma laten?
    Steven is dan al wel een jaar, maar we moeten 2 uur heen rijden, en hij kan natuurlijk nooit zolang opblijven, sávonds willen we wel weer terug naar huis.
    Het is echt van de familie, dus het is ook zo saai, als hij er dan niet bij is.
    Maar ja die drukte en die harde muziek :(
    Ik weet niet goed wat we doen, wat zouden jullie doen?
    En als je als een bruiloft hebt gehad, hoe deden jullie dat?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Wij hebben in juni een bruiloft, Lynn zal dan bijna 10 maanden zijn.
    We denken er aan om haar overdag mee te nemen en 's avonds naar opa en oma te brengen. Maar dat is maar een half uurtje rijden, das wat anders dan 2 uur.

Ik heb wel eens gezien dat mensen een campingbedje meenamen en die in een aparte ruimte zetten. De kids sliepen wel, maar weet niet of het wel zo ideaal is. Misschien kun je de beslissing nog ff uitstellen en dan kijken hoe Steven is?

3. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk dat ik Steven toch een nachtje bij oma zou doen.
    Ik denk dat dit toch net ietsje te druk is voor hem.

4. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Wij hebben toevallig vrijdag een bruiloft gehad en we hebben Yeline gewoon meegenomen. Ook 's avonds ze vond het prachtig ze heeft lekker op de grond naar het muziek zitten te luisteren en te kijken en om 22:30 uur hebben we dr flesje melk gegeven en in de buggy gelegt en toen is ze gaan slapen en het ging super. Ondanks ze tot laat op was want anders ligt ze er om 19 uur al in het is ons goed bevallen :)

Maar het verschilt gewoon per kind de een kan het wel en de ander niet Yeline is van zichzelf heel rustig en kan heel veel hebben. We hebben haar overdag wel extra laten slapen ;)

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik zou het gewoon ter zijner tijd bekijken... in die paar maanden veranderd je kind nog zo ontzettend veel. Mijn dochter zou ik gewoon hebben meegenomen, ze is lange autoritten gewend, verder super makkelijk en kan goed tegen drukte en slaapt overal maar er zijn genoeg kindjes die dat niet doen en dan zou ik mn kind gewoon thuislaten. Het belang van het kind gaat bij mij altijd voor dus als ik denk dat het voor haar beter is is de keuze zo gemaakt.

6. mama van noa

mama van noa Actief lid

Jun 29, 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    inderdaad, even afwachten.
    maar ik denk dat wij haar ook gewoon mee zouden nemen.
    wij hebben toen zij een half jaar was een 50 jarige bruiloft gehad die duurde van s middags 13 tot s nachts.
    hebben een campingbedje meegenomen en de kinderwagen en haar in een aparte ruimte gezet.
    ze deed het erg goed maar wilde er het liefste wel de hele tijd bij zijn, dus kei moe op een gegeven moment maar het is wel super leuk geweest.
    voor ons en voor haar.
    gewoon doen wat je gevoel je zegt en wat je denkt dat hij aankan.

liefs femke

7. midushi

midushi Niet meer actief

ik zou hem meenemen hij krijgt vast veel aandacht en een camping bedj mee zodat hij ook kan slapen

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Denk dat het autorijden wel zal gaan, wij zijn laatst naar Winterbergen in Duitsland geweest (iets van 4 uur rijden) en dat ging heel goed, paar keer stoppen en als er gelegenheid is om een campingbedje of kinderwagen ergens neer te zetten dan zou ik m gewoon meenemen.

En anders toch lekker naar oma brengen...
    Heb geen ervaring met een bruiloft, maar wel met het lange rijden..;)

9. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Als je de kleine meeneemt doe je het denk ik meer voor jezelf.
    Ik denk dat hij het net zo leuk of misschien nog wel leuker vindt om bij oma te logeren.
    En jij hebt ook lekker een avondje voor jezelf.
    Lekker een wijntje drinken, eten en dansen en je hoeft nergens op te letten, dat is toch ook wel eens lekker.
    Succes met kiezen......maar, ik wist het wel!
    Groetjes, Gina

10. djenn

djenn Lid

Jan 16, 2007
    39
    0
    0
    wij gaan in mrt trouwen en ons zoontje is daar natuurlijk bij (overdag!) ik vind zelf dat je kinderen niet mee moet nemen naar een avond bruiloft wij brengen ons zoontje ook naar een oppas en het is onze eigen bruiloft,
    omdat ik dan zelf meer kan genieten van het feest

succes met kiezen
    groetjes ellen

Share This Page