slaapzak te klein

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maartje83, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje83

Maartje83 Lid

15 dec 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf 3 maanden slaapt onze zoon in de puckababy slaapzak. Vanaf die tijd slaapt hij heerlijk door. Hij is nu 5 maanden en best groot dus hij past eigenlijk niet goed meer in zijn zak. Hij kan zijn beentjes niet meer recht. Nu hebben we geprobeerd om het af te bouwen en afgelopen dagen en nachten een andere slaapzak aangedaan maar dan wordt hij om de twee uur wakker, echt van zijn onrustige armen. Normaal huilt hij heel weinig, ook niet als hij wakker wordt, nu wordt hij huilend wakker en gaat ook huilend slapen. Hij is er dus duidelijk nog niet aan toe om zonder de puckababy te slapen.

Weet iemand of het erg is dat het zakje een beetje te klein is?

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Er bestaat toch ook een grotere variant van die slaapzakken? Dacht ik tenminste :D

3. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Volgens mij moeten ze wel echt de benen kunnen strekken, dus ik zou m niet meer aan doen. Omdat hier t afbouwen van t inbakeren nog steeds niet is gelukt (niet in slaap vallen of max 30 min slapen) slaapt de kleine in n slaapzak met de mouwen dicht genaaid.

Misschien een idee?

succes!

4. Maartje83

Maartje83 Lid

15 dec 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden al de grootste versie!
    Het is inderdaad wel een idee om de mouwen dicht te naaien! Thanks!

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik zou dan voor deze gaan, die is er tot 110 cm en dan kan je nog effe vooruit

The Bag ®

of deze

Pacco Plus

6. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    wij hebben vanaf 6 maanden de ergococoon gebruikt. Is een fijn ding!!Tot ongeveer 12 kilo!!!Moet je maar eens googlen!WIj hadden voorheen ook de puckababy en vanaf 6 maanden de ergococoon en daar sliep hij heerlijk in. hij is nu 11 maanden en we moeten gaan afbouwen, maar het wil nog steeds niet lukken.........we hebben nu zelf een soort van slaapzak laten maken zonder mouwsgaten..........

7. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ja, of je knipt de onderkant van je Puckababy! (misschien een beetje zonde, maar een nieuwe slaapzak is ook wel duur en straks al vrij snel te warm, terwijl de Puckababy zo heerlijk dun is)

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

de puck a baby 2 is tot 74 cm en 9 kilo te gebruiken werd mij verteld. Is je zoon daar al overheen dan,mijn meisje paste ook al niet meer met 5 maanden maar die is erg lang met lange benen.

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Alhoewel, bij nader inzien... Als hij dan zijn armen omhoog doet, kan de Puckababy wel heel ver over zijn hoofd hè? Nee, zou het toch niet doen ;)

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    The bag is een 'gewone' slaapzak en geen bakerzak. Armen zijn gewoon vrij en zeker het zomerdeel beperkt niets in vrijheid.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij hebben de pacco gebruikt, en toen met afbouwen een paar keer haar armpjes tegen haar lijf gedaan en een hydrofiel luier om haar armpjes gedaan, alleen even voor het in slaap vallen, en daarna weggehaald. Heeft erg goed geholpen!

Deel Deze Pagina